God morgon 16 september 2008
God morgon allesammans!
Här är grått och mulet igen =(. Ska snart en vända till Närpes sedan ska jag kanske fara en tur med Ressiu i skogen. Poitsu får vila ännu några dagar, åtminstone sålänge han har tratten på.
Nu är det bara 3 veckor och 4 dagar tills vi får hem valpen 

Hoppas ni har en bra dag!
God dag
Ressu vilken goding du har fått tag i, ska bli kul att få följa hennes framsteg i livet. Nu måste jag verkligen börja planera en hundnappning, men vilken,,,,, All lycka till med den.
Ha en underbar dag all, hoppas vi ses här under dag/kvällen.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Ja den är för helgo! Kan förstå att du väntar nu på hemkomsten 
#2 Man är ju lite avis, men så är det en Cocker
Ska verkligen bli jätteintressant att få följa denna lilla tjejs framfart 
( För visst var det en liten flicka valpen? )
#4 Visst är det en liten cockertös =)
#6 Tack 
Nu är vi förälskade alla på sajten
Det är jag med, hade såå svårt att slita mej från henne då vi var och hälsade på henne i lördags 
#9 Det kan jag tro, med detta söta lilla ansikte.
#9 Det kan jag med tänka mig att du hade
Men den som väntar på något gott 
#11 Väntar alltid för länge!
#12 Där hade du en poäng ja medde. Helt klart! 
#13 Visst hade jag det, jag vill ju allt ska hända typ igår
Tålamod? finns det att köpa? Jag har det inte
# 14 Ha ha, då är du som mig då. Tålamod, vad är det? 
Glömde säga att hoppas att du Ressu har tålamod att invänta din nya bebis i a f 
Tålamod är nog tyvärr något som inte finns i mitt ordförråd
. Men man blir ju ändå så illa tvungen att vänta 

God kväll allihopen!
Idag har det varit en skön dag, somnade brevid Lussi tidigt igår kväll, och vaknade tyvärr ensam, mamma hade tagit in min älskade hund till sin säng istället.. Men hon hade bärt in en av mina katter, så nu låg hon på min kudde istället :) Gick i skolan som vanligt, och sedan till tandläkaren, och det visade sig att nu skulle dom såklart sätta i tandställning där nere också. Så nu ser hela min mun ut som en tågstation ungefär.Sen blev det mys med mina kära hundar, och även lite träning för Lussis del. Och nu sitter jag här, och det känns som om mina tänder snart kommer brista. Och vädret var inget att hurra för idag heller. Bara skurar hela tiden.
# 18 Jag hade också räls i truten då jag var 16 år, så jag vet hur det är. Inget skoj, men du får trösta dig med att det blir bra efterråt.
Tur att du har hundarna som tröst 

#19 Jo, det är skönt att ha den så fort som möjligt, så man slipper det sen :)
# 20 Klokt tänkt 
Min tös kommer att få detta troligtvis om ett par år. Grannen har en och jag tycker det är faktiskt snyggt!
här är en till som snart får en tågstation i munnen. =) förmodligen (och förhoppningsvis!) nästa år.
Jag tror inte att omgiviningen tänker så mycket på att någon har tandställning nuförtiden, för det är rätt vanligt. Jag gör då inte det i a f.

#22 det är många som tycker det är snyggt. Jag tycker att det ser väldigt bra ut på endel. Men smärtan i tänderna är värkligen inget man vill ha, känns som om man inte kan bita av något utan att tänderna går av, och man kan inte äta något hårt den första veckan. Så lider med din dotter av den anledningen.
#23 Lider med dig, med tanke på all smärta man får utstå, snyggt är det dock på nästan alla! 
Javisst känns det att ha fast tandställning, men den som vill bli fin får lida pin som det heter. 

Har haft 3 st och nu till hösten väntas den fjärde och förhoppningsvis den sista! Huvvaligen vad ont jag har haft i tänderna :/