God morgon 17 september
God morgon. Idag ligger lillflickan i feber och hostar. Så nu är hösten är Kyla och förkylningar. Ta nu hand om er.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
# 0 Oj då, krya på er.
Här är det grått ute, men inget regn i sikte i a f. Nu blir det strax långpromenad.
Ha en fin onsdag
God dag.
Håller med ovan visst är hösten här! Fryser varja morgon man ska köra tösa till skolan.
#0 Hoppas din lilla tös kryar på sig snart.
Jag ska strax ta ut Mickey på en promenad i skogen, det ska bli skönt att komma ut en stund och vandra över stock och sten.
Ha en fin dag alla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag allesammans!
Idag har jag städat upp köket. Allt sånt har en tendens att lämna när man är mitt i bygget…
Igår var jag med hundarna i skogen. Dom stortrivdes. Ressu visar tendenser på att börja spåra så kanske man skulle ta och studera lite om spårning och lära honom ett som annat
.
#0 Hoppas tösa din kryar på sej snabbt
Ha en bra dag allesammans!

God dag allesammans!
Idag var jag och några från skolan och plockade svamp! Vi hade friluftsdag och jag valde att plocka svamp i skogen för att Zelda och Stintan skulle kunna följa med och det gick jättebra!
Vi fann jättemycket svamp och vovvarna hoppade runt i skogen och krävde klappar av alla. ;) Tyvärr så kom vi bort från varandra och jag och hundarna kom helt plötsligt fram till några hus jag inte kände igen. Alldeles ensam i läskiga skogen! Jag är så glad att jag hade hundarna.
Jag stannade där och ropade" HALLÅ!" det krävdes många försök och efter ett tag så fick jag svar. Jag ropade sök till hundarna och de sprang raka vägen till personen "våran räddare", jag hägnde på och sedan kom det fram till att de också var vilse och ja, det var ett äventyr jag sent kommer glömma. Men fram kom vi och svamp fick vi.
Nu sover hundarna så gott och mamma får en trevlig kvällsmat - stekta kantareller i svamp.
Ha det jättebra alla!
#0 Önska henne krya på sig från mig!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida