Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 648 ggr
Gittan
0

God morgon 19 september

Har precis ringt skolskjutsen. Två sjuka barn hemma. Nu har lillflickans feber gått ned då har sonen fått feber istället. Båda hostar och snörvlar något förskräckligt. Ha nu en bra dag alla.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Niini
0

#0 låter som rena rama sjukstugan hemma hos er. Krya på!

Snart bär det av till skolan för min del till ca 12, sen hem och fixa det sista på sambons födelsedagspresent till imorgon. Mot kvällen blir det att vara till villan så Turbo får springa avsig lite. Imorgon marknad och sen hem och fira J men prinsesstårta *mums* :)

medde
0

God morgon.

Gittan hoppas dina barn är snart friska och krya igen.

I dag är det som vanligt fullt med intsalera bredbandet i huset, det borras och dundrar om vart annat. Så nu har vi 2 st urtag för bredband i vaje rum. Till vilken nytta? Så kommer nog ta Mickey ut på en härlig lång promenad och njuta av tysnaden i skogen.

Hoppas ni alla får en bra dag. Vi ses här inne kanske under dagen.

Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
0

Goddagens!

# 0 Ja ni får krya på er Gittan.

# 2 Stackars er medde som måste utstå detta oljud. Det räcker väl med allt det andra som byggs utanför er.

Idag så skiner solen här hos mig i Dalarna för en gångs skull. Har varit ute på en uppfriskande promenad på morgonen. Önskar er alla en fin fredag och en trevlig helg.

// Carina

Ressu
0

God förmiddag allesammans!

Idag ska jag främst hålla koll på Poitsus sår så att dom inte blir sämre. Hade tänkt plantera om mina blommor oxå (bättre sent än aldrig Oskyldig).

#0 Hoppas din barn blir kryar på sej snabbt.

Ha en bra dag och en superhelg!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

BrightGloria
0

Fy, vad jag börjar bli less på att vara utan internet! Känner mig väldigt beroende. Skäms 

Idag fick jag besked om att Zelda får följa med min klass till Bohuslän! Världens bästa mentor har jag. Han pratade med rektorn och sedan ringde till bussgubbarna och det gick jättebra!
Så nu är jag överlycklig. Stintan kommer att få bli passad eftersom mamma jobbar hela dagen. Så hon får det också bra.
   Så på Tisdag så kommer jag inte kunna logga in här.

kram kram och massa krya på sig kramar till GittanLs son och dotter!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

[Malin3033]
0

God dag!

Idag blev jag anlitad som fotograf på årskurs 6 trekamp, vilket var jätte roligt!! Det var flera som undrade om jag var från tidningen, men så var ju inte fallet. ;-) Det blev drygt 400 bilder på bl.a längdhopp, 60m och höjdhopp. Jag blev riktigt nöjd med de flesta bilderna och vädret var perfekt för fotografering.

Så nu ska jag fortsätta med mitt rensande av bilder. :)

Ha en fortsatt bra dag och en trevlig helg!