God morgon 20 -09-08
God morgon.
Hoppas ni alla sovit gott i natt, om dagens väder kan jag inte skriva om. Det får vänta i minst 6 timmar till. Men jag hoppas vi ses här under dag.
Nu ska jag nog gå och lägga mig för att sova.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God morgon allesammans!
Idag ser Poitsus sår mycket bättre ut =). Så vi ska väl tro det blir bra =). Idag hade jag tänkt byta gardiner och tvätta fönstren. Så ser vi vad mera man hinner med sen.
Hoppas ni har en bra dag =)
Godmorgon!
# 0 Jasså medde, du har varit nattuggla inatt 
# 1 Vad skönt att höra att Poitsu mår bättre.
Önskar också er alla en fin lördag.

God dag allesammans!
Här är vädret strålande fint.
Får gå ut och ta lite kort sedan på vovvarna, gå på ett litet äventyr. Underbart.
Får se vad resten av dagen har att bjuda på.
Ha det så bra!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Idag är lillflickan på benen och i full fart. Febern är nere, men förkylningen kvar. Sonen ligger nedbäddad nu med hög feber och snuva. Ha nu en bra lördageftermiddag och -kväll.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Goddagens! Idag har vi varit på utställning och jag har gått med Aska. Han fick HP och blev BIM. =) Men sen flamsade han lite för mycket när han skulle möta tiken så hon blev BIR. Hon var väldigt fin också, Iris (Moorwood Caribbean Night Caprice).
Zorro ställdes också och kom tvåa och fick HP.
#5 Grattis till de små Mini-Tindrorna! Hur är det med Askas tand?
#6 Tack! Han kommer att vara tvungen att ta bort den nedre tanden. Men domaren märkte inte ens tanden. =)
God kväll!
Vi har haft full rulle hela dagen, Turbo har lekt modell halva dagen på villan. Resulterade i en del fina foton, varav de bästa finns på hans blogg.
Nu tillbaka till skrivbordsbygget som jag gav åt sambon i 25-årspresent.