God förmiddag 24 september 2008
God förmiddag på er alla!
Idag blir det att ladda upp kameran för imorgon
. Annars blir det mest att ta det lugnt. Hundarna ska komma med till mammas imorgon för att busa med hennes hundar så dom har vilodag nu så dom orkar imorgon!
Hoppas ni har en bra allesammans!
Låter bra Ressu att du laddar kameran, det gillar vi (jag) =)!
Idag är jag ledig, har studiedag. Jag är lite nervös, det är nämligen så att jag ska sätta mig bakom ratten för första gången i mitt liv! Har ALDRIG kört bil innan! Så det ska bli kul, även om jag kommer vara väldigt nervös…
Snart ska jag ut på promenad med Frank och Py, sen ska jag även busa med dom på trädgården. Frankie älskar att hoppa över kaninburarna, eller rättare sagt flyga över dom. Och vet ni vad, Pyret tycker också det är kul =) Jag trodde aldrig jag skulle få henne att hoppa så högt, men se att det gick ju.
Ha det bäst alla!
Kramar/carro

God morgon.
I dag är det så disigt så det känns som himlen ligger på backen! Just nu kommit in från en lång promenad med Mickey. Så han ligger och sover som bäst nu. På fredag börjar han sin agility kurs, vilket ska bli kul hopppas jag. Tösen min ser verkligen fram imot detta, hoppas Mickey gör det samma.
Ha en fin dag alla, hoppas vi ses under dag/kvällen.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag. Får nog ge mig i väg till doktorn i dag. Kan fortfarande knappt prata. Barnen har jätteroligt åt det. Tycker det både är kul och skönt med en mamma som inte tjatar och gnäller på dem
. Ha nu en bra eftermiddag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Här skiner solen efter en dimmig morgon. Blir ytterligare en fin varm höstdag.
Lycka till på agilityn på fredag medde 
# 4 Krya på dig.
# 1 Det går galant ska du se med körningen
# 2 Härlig bild
Ha en fortsatt bra onsdag.
Ni får krya på er och jag önskar er lycka till för dom som behöver det!

Nu är jag hemma igen från studieresan och vi har verkligen haft det jättebra!
Zelda var otroligt omtyckt och hon fick t.o.m följa med in i museumet! Blev väldigt förvånad över att hon var så välkommen. Bussresan gick också bra, Zelda låg i sin bur bredvid mig, lite trångt blev det allt men dessto mer mysigt.
Gissa om vi var trötta när vi kom hem sedan. Bilder kommer troligtivs när jag får tillbaka mitt internet och kan använda min dator. Om ni är intresserade av bronsåldern förstås. :)
Ha det bra alla ifokusar så länge!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
God dag!
Ska snart iväg på gymnasieinformation i min skola. Har varit hemma i 2 hela dagar då jag har haft migrän. Men äntligen verkar det ha försvunnit! Har så otroligt mycket skola just nu. Nästa vecka går vi ut på prao i två veckor. Ska bli jätte roligt! :)
På Lördag är det hundutställning för Ronja. Men eftersom hon löper så får vi se hur det går. Hon är ju inte riktigt sig själv då hon löper och vill inte sammarbeta.
Kramar på er!
Mvh Emelie