God förmiddag 26 september 2008
God förmiddag alla!
Igår var jag då och hälsade på vår Neiti. Bilder finns i nedräkningstråden och hemsidan (bloggen) =). Idag ska vi mest ta det lugnt. Hundarna är trötta efter att ha busat med Tykki & Haamu hela dagen igår. Poitsu är nästan helt återställd och nu är det snart helg
. Dock kommer jag inte att se så mycket av min sambo ihelgen då älgjakten börjar.
Hoppas ni alla har en bra dag och får en superhelg! Några planer inför helgen?

Sitter i skolan på timma rasten och loggar in lite snabbt. Ska snart ha matte så det är lite tråkigt som väntar men sedan är det helg och då ska jag och vovvarna banne mig bege oss ut på många långpromenader. Leta lite svamp förhoppningsvis och leva livet.
Men det väntar två prov och en inlämningsuppgift så får väl ge lite tid till det med också antagligen. ;)
På Lördag eller söndag så får vi en till familjemedlem! En ny äventyrskompis!
Ha det bra alla!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Kommer just hem från skolan, ska vänta tills en klasskopis skrivit klar sin tent och sen åker vi iväg till klubben så vovvarna får springa av sig lite (Turbo och hans flickvän :D).
Ikväll blir det mest mys, kanske plockar fram lite ost och kött åt Turbo som blir 6 månader idag! Lillkillen börjar bli stor :)
Imorgon bär det av till IKEA - Haparanda med en vän för min del så får se vad killarna mina hittar på för bus under dagen.
Ha en bra helg alla!
God dag.
I dag börjar Mickeys agility kurs! Ni må tro tösen längtar till kvällen och få sätta igång med detta. Hoppas nu hon är lika glad efter kvällen.
I morgon ska jag på reptilmässa och titta, vem vet kanske en till orm kommer hem. nja! Juast nu vill jag vill inte det. Men det är en speciell färg och orm jag vill ha, så om en av just den sorten dyker upp vet man ju inte alls vad som händer.
Ha en fin dag alla.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#3 Lycka till med agilityn, mewn ormar - nej tack.
Själv var jag på akuten hela dagen i går. Får nu en dunderkur antibiotika. Har tydligen fått samma infektion som barnen, men hos mig la det sig på stämbanden. Kan viska nu i alla fall. Ha en bra fredageftermiddag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

#2 Grattis Turbo på 6månadern!
#3 En orm?
#4 Oj oj oj, vilken otur du har. Inte alls roligt. Hoppas du kryar på dig snabbt!
//BrightGloria
- Hemsida
God kväller!
Imorgon så åker jag till Hälsingland över dagen. På söndag så ska jag gå på bio med sonen och se nya animerade Star Wars filmen.
# 3 Hoppas agilityn gick bra medde.
# 4 Hoppas du blir bättre nu. 
# 2 Och grattis till vovven som fyllde 6 månader 
Ha en fortsatt fin helg alla!
Go kväll! Sitter i soffan och ser på mister Bean, men jag passar på att gå in lite på sheltie under pausen. Det får nog inte vara för länge ska till skolan i morgon!

#7 Ska du till skolan idag?
//BrightGloria
- Hemsida
Japp fast har redan varit där!