God morgon 29 september 2008
God morgon alla!
Nu är helgen över. Hur har er helg varit? Här håller jag på att bli förkyld så försökte ta det lugnt igår. Idag har jag en hel del som måste göras!
Hoppas ni får en bra dag och en supervecka!
I lördags så var jag ute på en heldagsresa med en väninna upp till Hälsingland. Och igår så var jag på bio med sonen på e m.
Här skiner solen idag. Ser ut att bli en fin höstdag idag med. Har städat golv på f m.
Skickar med en riktig höstbild ifrån i lördags.
Ha en bra måndag och vecka såklart.
// Carina 
Göd förmmiddag säger väl jag. Inte bara väl, jag säger det helt enkelt. Allt börja återgå till det normala. Barnen verkar friska och jag har fått tillbaka rösten. Ha nu en bra dag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#2 vad härligt att höra att du börjat återhämta dig nu.
Tittar bara in en snabbis i dag, Mickey och tösa ska på¨sin agiliyt träning nu under kvällen.
Ha en fin dag alla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#0 Min helg har varit skön och naturrik. Har gått i skogen varje dag och det är så härligt. Tänkte gå en ny väg idag. :)
#1 Vilken mysig bild nera!
#2 Vad skönt att ni har blivit mer friska igen!
#3 Jag önskar lycka till till Mickey!
Nu har jag kommit hem från skolan och knallade till närmsta internet för att titta in här. Är jobbigt utan internet men telenor korvarna vill inte hjälpa till alls. Mamma ringde till dem och förklarade men då la telenor tanten på!?
Så vi ska skicka brev till dem och sedan be om att få tillbaka modemet igen. Så får vi se.
Skolan går bra, hundarna mår susen och jag är glad.
Kan inte bli bättre just nu. Har t.o.m. fått jobb som kassör på sunne hundungdom. Känner mig framgångsrik. xD
Ha det bra hundälskare!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Hallå! Har inte sovit någonting i natt, men jag känner mig väldigt pigg en då. Var ute och snickra ihop en koja till Thai som var aldeles för liten! Bättre lycka nästa gång!
Jag och min mamma var iväg och köpte en digital camera igår! Whoo! Det är Gött och ha en egen digital camera. Tråkigt nog var jag tvungen att använda mina sheltie pengar
.
Ha en fortsatt trevlig dag!