Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 730 ggr
Ressu
0

God morgon 30 septembe

God morgon allesammans!

Idag har jag börjat jobba igen. Håller tummarna att det ska gå bra. Idag var det väödigt kallt när jag skulle åka till jobbet hela -4 grader var det på vissa orter. *brr*

Hoppas ni har en bra dag alla!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Niini
0

#0 Hoppas det går bra på jobbet :)

Idag har vi haft finskatent som gick sådär.. och resten av dagen ska Turbo och jag bara slappa :)

nera
0

Goddagens!

# 0  Lycka till på jobbet. Glad

Här var det - 1 ,5 grad imorse och mycket frost. Det bet bra i kinderna på promenaden. Solen skiner också, fast det har utlovats regn till e m tyvärr.

Önskar er alla en bra tisdag

Gittan
0

God dagens. Här är allt bra. Hoppas ni har det bra också. Lycka till med era hundar.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

BrightGloria
0

God dag god dag!

Hade religionsprov så jag fick sluta en timma tidigare!
Så nu ska jag knappa in här en liten stund och sedan ska jag hem och gosa med djuren. 
   På torsdag så ska jag till bhk och träffa hundungdoms personerna och på fredag så är det "sunne top dog". Där hundägare ska samlas med sina hundar och så ska man göra ett trick tillsammans med hunden och den som gör bäst trick vinner. X) Ska dit och titta i alla fall. Tror inte att jag vill vara med dock.

ha det bra!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Futurity
0

God dag!

Här är det blött och kalt. Man vill ju nästan gå runt med vantar och sockor! Har en mängd läxor att göra! Desutom så har jag engelska prov i morgon!

0# Lycka till! Det går säkert bra!

Ha en fortsatt trevlig dag!Kyss

KajsaM
0

Hejsan!

Här är det riktigt höst nu, kallt å mörkt! Nu är äntligen tisdag snart slut, tisdagar är en väldigt jobbig dag i skolan men nu är de gjort :) Får se vad man hittar på sen!