OT. Roliga historier
Varför inte skriva ner lite roliga historier i denna tråd? *Ett gott skratt förlänger livet ni vet* 
Lite syftningsfel när de är som bäst:
21-åringen anhölls misstänkt för grov stöld av åklagare.
_(Åklagare är hett eftertraktade på Svarta börsen har jag hört!)
_
Nordvästra Skånes Tidningar:
Mannen dog medan kvinnan avled.
(Och skillnaden är…?!)
Svenska Dagbladet:
Färre gökar i södra Sverige.
(Vilket låter märkligt med tanke på hur många barn som fötts hittills i år!)
Ingen av de omkomna hade livshotande skador
(Istället dog de av…??)
Bergslagsposten:
Inga spår efter skidåkare.
(Han måste ha flugit fram)
Huset som brann ned till grunden blev totalförstört.
(Nähä…?)
**Ölandsbladet:
**Mindre poliser till Borgholm.
(Vad är maxlängden?)
**Helsingborgs Dagblad:
**Vi skriver alt dåligare.
(Det jör vi vel inte!)
**Dagens Nyheter:
**Audis dieselversion av A8 imponerar med sin låga bensinförbrukning.
(Inte undra på!!)
Expressen:
Svältdöd blir vardagsmat.
(Vad blir då festmat?)
Dagen:
Lam pojke bortsprungen.
(Hur lam var han sa du?)
Aftonbladet:
Arbetslösa har rätt till dagisplats.
_(Då är de ju åtminstone sysselsatta!)
_
**Polisen grep torsk i fiskhamnen.
**(Var hittar man annars torsk?)
Östersundsposten:
Krockade med älg på motorcykel.
(Kör älgar motorcykel…?)
Tre greps för våldtäkt på Finlandsfärja.
(Hur stor är sannolikheten att det finns TRE män som tänder på Finlandsfärjor?)
Tv4-nyheterna En kvinna som blitt sparkad av en häst och efter olyckan blind. Citat
"jag ser inte alls ut så som jag gjorde innan"
(hur vet hon det, hon är blind)
Mvh Emelie 
Haha =D
Haha ^^
En mor stod i köket och kunde höra hur hennes son
lekte med sin tågbana inne i vardagsrummet.
Hon hörde honom säga:
"Så har vi kommit till Malmö Central.
Alla ni lata rövhål som ska av,
se till att det går jävligt snabbt
SÅ VI KAN KOMMA VIDARE!!!"
Mamman blev chockad över vad hon hörde, och skyndade sig in till sonen.
"Vi använder verkligen inte sådant språk i detta hus!",
sa hon till honom.
"Gå upp på ditt rum och bli där i två timmar. Om du kan prata ordentligt när de två timmarna gått, kan du komma ner och leka med din tågbana igen."
Efter två timmar kommer pojken ner igen, och sätter sig för att åter leka med tåget.
Från köket hör mamman honom säga:
"Till alla passagerare som nu stiger av vill jag säga tack för denna resa.
Vänligen se till så att ni har alla era tillhörigheter med er. Jag vill samtidigt önska våra nya resenärer välkomna ombord. Vi kommer att göra vårt yttersta för att göra denna resa så behaglig som möjligt."
Mamman ler stolt, och sonen fortsätter:
"… OCH OM NÅGON AV ER LATA RÖVHÅL ÄR SURA ÖVER ATT
VI ÄR TVÅ TIMMAR SENA KAN NI GÅ UT OCH PRATA MED DEN FETA KÄRRINGEN I KÖKET, FÖR DET ÄR HENNES FEL ATT VI ÄR FÖRSENADE
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Saker som hunden måste komma ihåg!
- Jag ska inte leka tugga-sönder-leken med Husses kalsonger när han sitter på toaletten.
- Soptunnan stjäl INTE våra saker.
- Jag behöver inte resa mig upp plötsligt när jag ligger under soffbordet.
- Jag ska inte rulla under mina saker under kylskåpet.
- Jag måste skaka av mig regnvattnet ur min päls INNAN jag går in i huset.
- Jag ska inte äta katternas mat, varken före eller efter de har ätit.
- Jag ska sluta försöka hitta de få kvarvarande områden ren matta i huset när jag ska kräkas.
- Jag ska inte rulla mig i döda fiskmåsar, fiskar, krabbor etc.
- Kitty-tuggleksaker är inte mat.
- Jag ska inte äta fler sockor och sedan lämna dem i trädgården när jag är färdig.
- Blöjtunnan är ingen kakburk.
- Jag ska inte tugga på min husses tandborste och inte säja till om det.
- Vi har ingen ringklocka. Jag ska inte skälla varenda gång jag hör en på TV.
- Jag ska inte stjäla min mattes trosor och dansa runt hela trädgården med dem.
- Mitt huvud hör inte hemma i kylskåpet.
- Jag ska inte bita i konstapelns hand när han sträcker sig efter Mattes körkort.
#4 hahaha! får mig att tänka på ett bra citat "ju fler förbud hunden får, ju roligare har den när du inte är hemma"
#4 Den var perfekt!!!
#4: HAHA 
Mvh Emelie 
Tyckte denna historia skulle vara ganska passande nu när flera här har valpar =)
Hur du fotograferar din valp:
- Ta ut filmrullen från förpackningen och ladda kameran.
- Ta förpackningen från valpens mun och kasta den i skräphinken.
- Lyft upp valpen från skräphinken och borsta bort kaffesumpen från valpens nos.
- Välj ut en bra bakgrund för fotograferingen.
- Skruva fast kameran på kamerastativet, kolla så att blixt och skärpa fungerar.
- Hitta valpen och dra loss en smutsig socka från dess mun.
- Sätt valpen på den utvalda platsen och ställ dig bakom kamerastativet.
- Glöm den utvalda platsen och kräla på alla fyra efter valpen.
- Ställ in skärpan med en hand medan du motar bort valpen med den andra handen.
- Hämta en näsduk och torka bort nostrycket från linsen.
- Släng ut katten och hämta en pappersbit att torka bort blodet från, det av katten förorsakade, rivsåret på valpens nos.
- Försök få valpens uppmärksamhet genom att pipa med en leksak över ditt huvud.
- Sätt på dig dina glasögon igen och kolla om kameran har gått sönder.
- Studsa upp fort som fan och plocka upp valpen i nackskinnet och säg: "Nej, nej - sånt gör vi utomhus!"
- Plocka fram ett glas och nått gott att dricka.
- Sätt dig i din favoritfåtölj, lägg fötterna på soffbordet, läppja på drinken och besluta dig för att det första du ska lära valpen i morgon är "Sitt" och "Fot".

Hahah så bra :D
#8 stämmer rätt bra det där :D

Levnadasregler för hundar:
TIDNINGAR
Använd tidningen som ligger bredvid postlådan om det plötsligt trycker på då du leker på gräsmattan på morgonen. Det är därför den ligger där.
BESÖKARE
Då det kommer gäster till huset ska du snabbt fastställa vem som är rädd för hundar. Sätt kurs mot den personen, storma fram genom rummet och skäll högt och ljudligt. Om personen trillar av stolen och ner på golvet, gråtande och snyftande kan du börja slicka personens ansikte och morra milt för att visa att du egentligen bryr dig om personen.
SKÄLLANDE
Eftersom du är en hund så förväntas det av dig att du ska skälla. Så skäll. Mycket!
Dina ägare kommer att vara tacksamma då de hör att skyddar deras hus. Särskilt mitt i natten då de sover djupt på andra våningen. Det finns, enligt människan, ingen säkrare känsla än att vakna upp mitt i natten av ditt skällande.
SLICKANDE
Gå alltid iväg och drick mycket vatten från din skål alldeles innan du slickar din människa. De föredrar rena tungor. Var sedan redo på att gå och hämta en handduk till dem.
HÅL
Gräv inte ett stort hål mitt på gräsmattan, så att din människa blir ledsen. Gräv i stället en massa små över hela gräsmattan, så märker de inget. Om du fixar till en liten jordhög bredvid hålet så kommer de att tro att det är sorkar. Det finns aldrig nog med hål. Se till att du drar ditt strå till lasset när det gäller detta.
DÖRRAR
Området precis innanför dörren är till för att användas som sovplats för hunden.
SNIFFANDETS KONST
Människor gillar att bli sniffade. Överallt. Det är din plikt att få dem att känna sig som hemma.
ETIKETT VID MATBORDET
Sitt alltid under matsalsbordet, särskilt då dina människor har gäster, så att du kan roffa åt dig eventuell mat som trillar ner. Detta är också ett perfekt tillfälle att träna på ditt sniffande.
SOFFOR
Det är fullt tillåtet att hoppa upp och sova i den nya soffan så fort som dina människor har gått till sängs.
LEK
Om du skulle tappa tassfästet då du springer efter en boll eller något annat som dina människor har kastat till dig, är det helt okej att använda blomsterrabatten som madrass för att lindra fallet.
JAGA KATTER
När du jagar katter ska du se till så att du inte riktigt får tag på dem. Det förstör allt det roliga.
TUGGANDE
Ge ditt bidrag till modeindustrin: Ät en sko!
Haha ^^
Ordbok för hundar:
BAD: Detta är en process där människorna blöter ner golv, väggar och dem själva. Du kan hjälpa dem genom att skaka dig mycket och ofta.
CYKLAR: Tvåhjuliga motionsmaskiner, uppfunna för att vi hundar ska kunna kontrollera vår vikt på ett effektivt sätt. För att uppnå maximal effekt bör du gömma dig bakom en buske och sedan störta fram, skälla högt och springa bredvid den några meter. Efter detta brukar personen svänga och falla ner i buskarna, varpå du kan strutta iväg och invänta nästa motionspass.
DREGLA: Är vad du gör då dina personer har mat och du inte har det. För att göra detta på rätt sätt måste du sitta så nära dem du bara kan, se ledsen ut och låta dregglet droppa ner på mattan, eller ännu bättre, i deras knän.
DÖVHET: Detta är en sjukdom som drabbar hundar då deras personer vill att de ska komma in, men vi vill stanna ute. Ett vanligt symptom är ett meningslöst stirrande på personen, och sedan springa i den motsatta riktningen.
HUNDSÄNG: Vilken mjuk och ren yta som helst. Exempel är de vita sängkläderna i gästrummet eller de nyuppuffade kuddarna i vardagsrummets soffa.
KOPPEL: En rem som fästs i ditt halsband, som gör det möjligt att föra din person vartän du vill att han/hon ska gå.
SNIFFA: En social vana som du använder dig av då du möter andra hundar. Placera din nos så nära den andra hundens bakdel du kan och andas in djupt och länge. Upprepa ett flertal gånger, eller tills din person får dig att sluta.
SOFFA: Är för hundar vad servetter är för människor. Efter du har ätit färdigt är det artigt att springa fram och tillbaka framför soffan och torka rent dina morrhår.
SOPTUNNA: En behållare som dina grannar ställer ut en gång i veckan för att testa dig. Du måste stå på bakbenen och försöka få av locket med din nos. Om du gör detta helt korrekt belönas du med margarinpaket att slita sönder, köttben att tugga på och mögliga brödbitar att gräva ner i rosenrabatten.
PAPPERSKORG: Detta är en hundleksak fylld med papper, kuvert och gamla godisförpackningar. Då du är uttråkad, vänd paperskorgen upp-och-ner och sprid samtliga papper över hela huset eller lägenheten tills din person kommer hem.
ÅSKA: Detta är en signal om att världen är på väg att gå under. Människor brukar konstigt nog behålla sitt lugn under dessa åskväder, så det är av största vikt att varna dem genom att darra okontrollerat, flämta och flåsa, rulla med ögonen och följa dem i hälarna.
Har du mera Ressu?
Låt mej söka igenom mina papper så finns det säkert mera 
Regler för hunden:
- Hunden får inte vara inne i huset.
- Okej, hunden får vara inne i huset, men bara i vissa rum.
- Hunden får vara i alla rum, men får inte hoppa upp på möblerna.
- Hunden får bara hoppa upp på de äldsta möblerna.
- Okej, hunden får hoppa upp på alla möbler, men får inte sova med husse och matte i sängen.
- Hunden får sova på sängen, men bara om han får lov av husse och matte.
- Hunden får sova på sängen, men inte under lakanen.
- Hunden får sova under lakanen, men bara om han får lov av husse och matte.
- Hunden får sova under lakanen varenda natt.
- Husse och matte måste be om lov för att få sova under lakanen med hunden.
Likheter mellan män och hundar :
- Ingen utav dem gillar dammsugaren.
- Båda tar upp för mycket plats i sängen.
- Båda känner sig hotade av sitt eget slag.
- Båda markerar sitt område.
- Båda är dåliga på att ställa frågor.
- Ingen utav dem berättar vad det är som bekymrar dem.
- Båda luktar äckligare med åldern.
- De små verkar mer nervösa.
- Ingen utav dem diskar.
- Båda fiser utan skam.
- Ingen utav dem märker när du klipper dig.
- Ingen utav dem vet hur man talar i telefonen.
- Båda två är väldigt misstänksamma mot brevbäraren.
Ha ha ha sitter här och asgarvar åt allt kul häri denna tråd. 
# 18 Var lite favorit måste jag säga 
#19 Den är oxå något av en personlig favorit