God förmiddag 3 oktober 2008
God förmiddag allesammans!
Kikar in fram å tillbaka. Ska snart bege mej på promenad med hundarna.
Nu är det änltigen fredag igen =). Vad har ni för planer inför helgen?
Ha en bra fredag och en superhelg alla!
God dag alla glada!
Idag är jag ledig. Det är strålande sol och helt utmärkt fotoväder. Har alla det bra i höstkylan? :)
Idag ska jag iväg till Ronjas uppfödare för att fotografera deras söta blm valp. Och även mäta henne med min mätsticka.
För övrigt är allt bra med oss. Viggo växer så det knakar, och verkar ha stannat av i växten nu. 31cm i mankhöjd, men han kanske växer 1-2cm till om jag har tur. Tävlade förra helgen med Ronja. Priserna från dessa dagar kan ni se på bilden nedan:
Mvh Emelie 
God morgon (?).
Idag ska vi träna till match showen på söndag och ikväll på födelsedagskaffe.
#3 Var är det match-show på söndag? Alltså var i vasa? Och vet du vem som anordnar det?
#4 På kaserntorget kl.13, Järjestäjä: Suomen Collieyhdistys Ry:n Pohjanmaan alaosasto.
Ilmoittautumismaksut:
Lapsi ja koira- kisa 3 €
Muut luokat 7 €
Ok. Kanske man ska ta Ressu med sej och komma dit 
Jag säger väl eftermiddag och önskar alla en trevlig helg.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

God dag god dag alla glada!
Idag har det varit marknad här i sunne. Åkte dit efters skolan till Sunnes TopDog! Tjejerna i sunne shu anordnade det och efter ett tag så kom det hundfolk och ville visa upp lite trick inför domarna. Allt som allt blev det 10 tävlande, då vädret inte var toppen roligt så är det ju inte så konstigt att det inte kom så himla många men det var lagom.
Kevin (Futurity) fick låna Stintan och tävla med. Jag tog Zelda och vi gjorde så gott vi kunde. (Futurity, du kanske vill berätta detta själv men jag gör det först
) Hur som helst så slutade det med att Stintan kom på andra plats och Zelda på delad fjärde plats. Vi fick hem hundmat, hundben, hundgodis, papper m.m. Så det var en lyckad dag ändå!
Hoppas att matteprovet gick lika bra……
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida