Sheltie iFokus

Sheltie

Etikett: god-morgon-dag-kväll
Läst 906 ggr
Ressu
0

God förmiddag 5 oktober 2008

God förmiddag allesammans!

Idag bär det av till Vasa på match-show. Imorgon bär det av till morsans och sen för att hälsa på Neiti igen Skrattande.

Hoppas ni har en bra dag allesammans!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

mojsans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag.

Höstväder med regn och blåst, Men i dag kommer Elize på besök, ska bli kul att se henne igen det är två veckor sen sist. skickar med en bild som jag fått från dem. Hon är så vacker.

Niini
0

#0 Då sysn vi där :)

#1 nååh, hur söt kan man inte vara då!

Ronja06
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

Idag har vi regn, i mängder! Snart börjar agilitykursen. Så nu ska jag ta fram regnkläderna och ordentliga skor.

Ha det gott!

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

God dag.

Här öser regnet ner och blåsten viner runt alla hus, Som tur är det ingen träning för Mickey i dag. Nu är det bara slappa som gäller hela dagen.

Ha en fin dag// Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

Ja, här har vi fin fint väder, solen skiner och det är varmt. Har varit ute och tagit lite voffe höst bilder. Blev nöjd med några.
Får se vad dagen har att bjuda på lite senare, en härlig långpromenad eller en massa lek. Förhoppningsvis båda.

#1 & 3 Jättesöta bilder!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Niini
0

Resultatet av match showen blev blått band och sen åkte vi ut. Lite besviken eftersom jag vet att Turbo kan bättre, men nya tag inkommande söndag.

Annars var både Ressu & Tiini riktigt duktiga (det lilla jag såg) :)

Ressu
0

#6 Roligt att träffa er irl Skrattande. Turbo var lite okoncentrerad men detta var ju hans första gång så tycker du ska vara nöjd ändå Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Jennifer89
0

#6 bättre lycka nästa gång Skrattande Han ville nog leka mera än att gå fint tyckte han säkert ;) Kände igen Tiini i honom när hon var på sin första match-show också :D

Saras87
0

God kväll! Idag har vi varit och tävlat agility i stormen men det blev bara ett lopp. Hopp2 där Freddie tyvärr tyckte att däcket var väldigt konstigt så han tyckte det var bättre att ta ramen, vilket han aldrig gjort så snopen blev jag. Men så kan det gå. Igår tog vi dock vår andra Pinne i hoppklass 2 så man får väl säga att jag är nöjd med helgen ändå. Freddie har varit superduktig. #6 Bättre lycka nästa gång. :) Det kommer alldeles säkert gå bättre då!