Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 692 ggr
Ressu
0

God morgon 6 oktober 2008

God morgon allesammans!

Tänkte kika in och säga hej före det bär av till morsans med hundarna. Ikväll kommer jag dessutom att träffa Neiti Skrattande.

Hoppas ni har en bra dag och får en supervecka.

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Niini
0

#0 ha så trevligt :)

Idag väntar skola 9-15, sen jobb 15:30-21:30.. Skulle inte alls orka med nåndera :/ Speciellt inte då man knappt får se sina killar alls idag :(

SparklingTindra
0

Goddagens!

Idag är jag "ledig", så klockan tre ska jag fara med bilen på Volvo så dom kan kolla vad det är för fel på ABS-bromsarna.

Har hunnit vara på en härlig tvåtimmars promenad med vovvarna så dom har fått leka lite med en vit schäfer och hälsat lite snabbt på en Lancashire Heeler, men den var så sur. =P

Ha en bra dag!

[Malin3033]
0

#2 så har träffat en Ivanhund! :D jösses vad kul, sånna ser man inte överallt =)

BrightGloria
0

God dag!

Här sitter jag framför systerns dator igen och knappar in på iFokus. Får se vad resten av dagen har att bjuda på då den ännu inte är slut.
   Vill gå till skogen sedan, bara det inte för blött. Får se hur det blir. :) Till er alla från oss alla, en riktigt fin måndag.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

SparklingTindra
0

#3 Japp! =) Fin var han också. Hon som hade den sa dock att han brukar hoppa på andra hundar så hon var liksom på helspänn hela tiden.