Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 774 ggr
Ronja06
0

Viggo börjar bli stor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är Viggo verkligen en riktig fluffboll! Skrattande Tror att han kommer att få mycket päls som vuxen. Här är en nyfotad bild på Viggo. (på bilden några dagar efter hans 5 månaders dag) Glad

En gissning är att han kommer att bli runt 34-35cm i mankhöjd. Då han fortfarande verkar vara rätt så outveklad i kroppen fortfarande, och har lite för stora tassar för den lilla kroppen. Har allvarligt börjat fundera på att anmäla honom till en inofficiell utställning, bara för att få en kritk på honom. Hans bror blev BIG2-valp vid sin debut för inte så länge sedan. Glad

Mvh Emelie Förlägen

Saras87
0

Han ser verkligen jättefin ut. Klart du ska anmäla honom, bra miljöträning med. Har ju själv en liten sheltiekille som antagligen bara kommer bli runt 33 cm. Har anmält honom till utställning bara som du säger för att få kritiken. Kul med hans bror med :)

SparklingTindra
0

Så det är inte helt säkert att du får din smallhund i agility.. Flört Alltså om han blir 35 cm.

Det går nog säkert bra för er på utställningen. Glad

medde
0

Så fina har blivit denna lilla killen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

Vad kul Ronja06! Han är verkligen jättesnygg.
Klart du ska anmäla honom till utställning. Lycka till

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Ronja06
0

Tack alla! :)

#2: Jag tror inte att han kommer att bli så stor som 35cm. Men man kan aldrig säja till 100% såklart. Nu har han börjat stanna i växten och har börjat bli "grövre". Men jag hoppas att han blir större än vad han är nu iaf. Endast 31cm i mankhöjd. Så 34cm tror jag stämmer bäst just nu.

Mvh Emelie Förlägen