Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 679 ggr
Ressu
0

God morgon 9 oktober 2008

God morgon allesammans!

Nu börjar det dra ihop sej. Imorgon kommer här att vara en liten valp =). Ska bli roligt =). Så nu får ursäkta mej om jag kommer att vara ganska osynlig dom närmaste dagarna Flört.

Hoppas ni har en bra dag allesammans!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

KajsaM
0

Go morgon!

#0 Åh vad roligt :D :D

Själv har man åkt på en hejdusan förkyldning, igen. Så är hemma idag. Nu har även första snön som ligger kvar på marken fallit! Som vi har länktat :) Snart kan vi köra skoter :D

Hoppas allaa får en bra dag :)

medde
0

God dag.

Här är det så grått och trist ute! Har ni likadant väder runt om i landet?

Ressu! Nja ett par dagar får du vara borta, men sen vill vi ha dig åter härinne. Om inte annat för att höra hur det gått hemma med den lilla tjejen. Hoppas dina pojkar gillar henne.

Ha nu en fina dag och hoppas vi ses härinne under dagen7kvällen

Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

#2 Ännu imorgon på dagen kommer jag nog att vara här =) Men till kvällen och lördag / söndag så misstänker jag att jag bara har valp i huvudet Flört. Kommer nog att logga in såfort jag har en ledig tid över Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

BrightGloria
0

#0 Gud vad roligt för dig Ressu! Ser verkligen fram emot massa information om Neiti. Och självklart bilder.
#1 Krya på dig!
#2 Här i värmland så är det ungefär likadant. Jättetrist och brrr kallt!

Själv åkte jag hem från skolan efter första lektionen. Mådde jättedåligt så vi får se om jag orkar med att åka till bhk ikväll. Det skulle behövas. Men vi får se. 
   Jag har kommit fram till att om jag blandade Stintan och Zelda så skulle jag få världens bästa lydnads hund. X) Stintan är superbra på att följa, kontakt och allt sånt medans hon är rent ut sagt kass på apport. Zelda är tvärtom. Så vi får se om vi kommer någonstans. Behöver bara komma in i det mer så.

Ha det bra alla fokusar!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Ressu
0

#4 Imorgonkväll kommer att finnas bilder / info mm på hemsidan. Skrattande*krya-på-dej-kramar* från oss

// Ressu
kennel Westtorpets

BrightGloria
0

#5 Det ser jag fram emot! Tack så mycket!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

KajsaM
0

#3 Tack desamma :)

SparklingTindra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goddag!

Idag har jag och gullvovvarna varit ute på långpromenad i snön. Japp, vi har också snö. Så jag kommer nog inte att kunna medverka i månadens sheltie den här månaden heller. =P

Ikväll ska jag på möte om agilityuppvisningen som vi ska ha i helgen. Jag vet dock inte om jag verkligen ska vara med på den, för om det är snö på backen eller om det snöar så vill jag inte medverka för jag är rädd att Tindra ska skada sig. Samma sak är det om dom har tänkt ha uppvisningen på asfalt..

Men nu ska jag gå och äta nåt för jag har inte ätit sen halv sju imorse.

Ha det bra!

KajsaM
0

#8 Oj så hon har växt! Otroligt söt :)

medde
0

#8 Snön Förvånad Du skojar med mig?

SparklingTindra
0

#9 Tack. =) Jag är också väldans nöjd med hennes utseende. ;) Jag tycker att hon har så fina vinklar och fint ansikte. Nu är ju det ganska svårt att se på den där bilden, men.. =P

#10 Haha, det är helt sant, Medde. Fast nu har typ allt smält bort. Får väl se när nästa snöfall blir. =)

nera
0

Oj, snö alla redan? Vart bor du Sparkling T om jag får fråga?

Fast det är nog bara en tidsfråga innan vi också får snö kan jag tro

SparklingTindra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#12 Jag bor i Gällivare (en bit nedanför Kiruna). =)

Tindra 9 oktober-08

medde
0

#13 Brr,, Låter kallt tycker jag,, men visst vi är ju i oktober så varför inte… Men tur att man bor i den kunliga huvudstaden, det har ju varit dåligt med snö här dom sista åren. Men det är väl lika bra att vara tyst så man inte får äta upp det nu i år.

KajsaM
0

#11 Håller absolut med! en riktig skönhet :-) ska ni på utställningen i dec.?

nera
0

# 13 OK! Då förstår jag att ni har snö. Jag bor i södra Dalarna, och vi brukar kunna få en snödämp i oktober. Det är inget konstigt alls.

Härlig bild på din hund antar jag. Glad

SparklingTindra
0

#14 Haha joo, nog är det ganska kallt just nu.. =P Och  värre blir det.

#15 Tack! Om det är inoffen som är den 23:e i ridhuset här i gve som du menar så ska jag det. =) Jag ska gå med Aska och en kompis till mig ska gå med Enya. Vi får väl se vem som får skämmas mest, jag eller min kompis. ;) Aska är ju så busig och Enya är som sagt lite speciell. =D

#16 Tack! =) Ja, den där snön hade ju kunnat vänta till den 20:e för då får jag mina vinterdäck på bilen.. Känns inte så kul att åka med sommardäcken just nu.

KajsaM
0

#17 Jo de är den ja menade :) För Ida, Nemos ägare, funderar på att åka dit me busfröet och då kanske man hakar på :) Haha de låter precis som Nemo ;)

SparklingTindra
0

#18 Vad kul. =) Då kanske vi ses där.