God morgon 12 oktober 2008
God morgon allesammans!
Upp med tuppen igen
. Här är allt bra. Neiti imponerar väldigt på mej med sitt lynne. Har aldrig träffat en valp som är såhär öppen och framåt. Dock kunde hon nog lära sej sova längre på morgonen
. Kikar bara in fram och tillbaka för att se vad som händer här.
Hoppas ni har det bra och så kikar jag in nästa gång jag har tid över 
#0 vad roligt att höra att hon är framåt, kommer garanterat bli en riktigt härlig hund av henne :)
Idag blir det match show för vår del igen, hoppas på att det går lit bättre idag. Målet är inte att placera oss utan att få lite samarbete. Matte har oemotståndligt lockbete idag så nu är det bara att hoppas det funkar!
Såhär fint kan man stå på promenaderna..
#1 Lycka till i dag!
God morgon
I dag är det en så vacker höstdag solen skiner och molnfritt. Det kommer nog att bli att Mickey åker i badet i dag och klipps lite. Han är ju en vandrande hårboll just nu.
Hoppas ni alla får en fin dag, vi ses härinne kanske under dag/kvällen.
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#1:Han är så vacker. Lycka till!
Idag ska jag iväg på valpträff. Ska bli jätte roligt! :D Har börjat räkna ner dagarna nu tills Lexie kommer till gbg från stockholm.
2 veckor kvar så är hon 8 veckor!
Ha det gott!
Mvh Emelie 

Hej allesammans!
Här är vädret underbart! Laddar kamerabatterierna för fullt så vi ska nog kunna ta några kort idag.
Idag är det hundpromenad med Sunne hundsällskap så vi får se om vi går dit och medverkar. Hade varit bra träning för voffsen.
Annars så sticker vi till närmsta lövhög och rullar runt.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
God kväll allesammans!
Hoppas ni har haft en riktigt trevlig helg, för det har verkligen jag haft!
I fredags kom min vän från Stockholm hit och hälsade på mig, sedan på lördagsmorgonen gick hon och jag till den årliga Strängnäs marknaden, så himla mysigt! Vi köpte även en balong med helium i, så roligt man kan ha med en balong!! Sedan vid klockan 12 åkte vi till Stockholm för att se Footloose! Det blev andra gången jag såg denna musikal, men denna gång var Brolle med! Jag tror jag nästan kan kalla mig som fan av Brolle, men är inte säker än.
Det syntes verkligen på honom att han inte hade varit med lika länge i musikalen som de andra, för han hade verkligen glimten i ögat rakt igenom och sittandes på rad 3 hörde man ju världens läckraste dialekt. 
Sedan på söndagen kom resten av familjen till Stockholm och nu blev det dags för lite kultur, vi gick till stadsteatern för att se "Arsenik och gamla spetsar", så då fick man skratta gott! Men väldigt annorlunda om man jämför med musikalen som jag såg kvällen innan.
Så nu sitter jag här och har beslutsångest om jag ska sätta mig och se "se upp för dårarna" eller klassikern "pretty woman". Så det blir filmmys ikväll.
Sköt om er!