Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 746 ggr
Niini
0

God morgon 14.10 -08

God morgon!

Idag ska jag fortsätta städa det sista innan kvällen, ska vara värdinna för en PartyLite-visning då. Blir många som ska trängas kring Turbo, hoppas bara de är villiga att se på hans tänder också.
Men inna det blir det en sväng på stan, ska ha lite ditt och datt. Plus att jag ska och diskutera lite piercings, har länge funderat på en helix men har nu också fastnat för en inustrial så får se vad de säger. Är inte ens sagt att jag kan laga den senare (beror på öronen).

medde
0

God  dag i denna vackra höstdag!

Hoppas ni alla mår bra. I morgon blir våran lilla Mickey ett år! Så det ska nog bli en liten "hund" tårta till killen. Tösen min väntar och väntar på att få fira sin älskade Mickey.

#0 Kan bara säga aj!! Gör det inte ont? Tycker det ser lite häftigt ut, men dock för feg. Tala om hur du gör och vilken det blir. Kul att du länkade så man fick se.

Ha en fina dag alla. Hoppas vi ses under dagen eller kvällen

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Niini
0

#1 när man kollar You Tube-videor på de som gör en Industrial så ser det ut att göra otroligt ont! annars skulle den vara klockren, måste nog medge att jag är lite feg jag också Tungan ute Men nånting (!) ska jag ha :D

Gittan
0

#0 Ha en trevlig kväll. Det där med piercing är inget för mig. Det avstår jag så gärna.
#1 Gratta Mickey från mig.

Här har vi sol. Ska ut på en liten ridtur nu. Barnen är borta ett par timmar till. Ha nu en bra eftermiddag och kväll alla.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

BrightGloria
0

#0 Tycker den första är bäst. :)
#1 Grattis Mickey i förskott!

Sjölv har man nästan precis kommit hem och ska ägna så mycket tid som möjligt med hundarna idag. Tänkte träna mer lydnad eller spår. Får se vad som faller oss in.
Ha en fortsatt underbar dag!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

nera
0

Godkväll ute i stugorna.

Här har det varit härligt höstväder hela dagen och rätt skön kylig luft.

# 3 Vad härligt det lät med en ridtur.

# 0 Piercing vete sjutton om jag skulle fixa…

Ha en fortsatt bra tisdagskväll alla.