Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 605 ggr
Ressu
0

God morgon 16 oktober 2008

God morgon allesammans!

Nu har Neiti verkligen blivit hemmastad! Allt som hon inte får göra så ska provas minst 15 gånger före hon tror matte Skrattande.

Nu är det snart helg igen. Har haft ganska mycket denna vecka och helgen ser ganska lika ut. Men idag ska vi vara hemma och ta det lugnt!

Hoppas ni alla har en bra dag!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

nera
0

Hej regnrusket!

Här öser det ner och är regnigt och grått. Ska strax iväg och skjutsa sonen och hans klass till och från ishallen. De ska åka skridskor idag vilket han sett fram emot.

Önskar er alla en bra torsdag.

BrightGloria
0

Go dag alla!

Idag börjar min helg och jag ska försöka ägna den till läxor och vovvarna.
Idag ska jag till bhk och träna lite med shu. Agility och lydnad för våran del. Vi har ju tränat mycket lydnad senaste tiden och det gör verkligen framsteg. :)
Får hoppas att det fortsätter så. Ibland kan Zelda vara riktigt duktig och gå fot med ögonkontakt hur länge som helst på promenaden utan att jag vill det. :) Riktigt stolt, vi har lyckats! Skrattande

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Ronja06
0

God kväll! Snart dags att säja godnatt antar jag. Imorgon är det fredag, härligt! Men har ett spanskaprov i slutet utav skoldagen… *nervös*

Idag har jag tillbringat 2 timmar på brukshundklubben och pluggat matte. Så mycket mer har jag inte hunnit med.

Bara 10 dagar kvar nu!! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

BrightGloria
0

#3 Bara 10 dagar kvar till vadå? :)

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida