Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 627 ggr
Ressu
0

God morgon 17 oktober 2008

God morgon allesammans!

Idag är det äntligen fredag. Vad har ni för planer inför helgen?

Här ska vi åka på söndag på en väns på besök så då får Neiti följa med på socialträning Skrattande.

Hoppas ni har en bra dag och får ett fint veckoslut!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

[Malin3033]
0

God dag! Har håltimma så jag gick hem för att kolla läge här på sheltie, eftermiddagarna går ju mest åt att plugga nu för tiden. Igår tränade jag och Ronja agility, hon har precis slutat sitt andra löp så hon tyckte det var superkul att träna igen! Det var längesedan hon hade såndär kanonfart, om hon ens haft det! Alltid flera meter före, så det blev mycket träning där hon skulle ta rätt väg själv.

Ringde även frisören nyss och hon hade en tid redan ikväll klockan 18.00, så ikväll ska jag klippa mig, och jag har inte klippt mig sen i början av Juni, snart 5mån sedan! Förvånad Verkligen dags nu.

Sedan på tordag åker jag + familj till Californien! Så då blir jag utan iFokus i 9 dagar. Men skönt ska det ju bli att slippa höstrusket för en tid. :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!

BrightGloria
0

Var och tränade agility igår och jag blir verkligen helt chokad när jag ser vilken energi Stintanr har på agilitybanan. Jag har aldrig lärt henne slalom och nu helt plöstligt kunde hon det. På gungbrädan är hon helt fenomenal! Hon klarade alla hinder galant! Vet inte hur hon lyckas lära sig saker själv. Helt otroligt!

Idag har jag, min syster och mamma varit på en promenad med vovvarna, så de är nöjda. Tänkte träna lydnad lite senare. :)

Imorgon ska vi till sheltieträff igen! Ska du dit Ellenfyrkant?

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Niini
0

God dag! Idag ska vi och söka en vinterjacka åt J (äntlige får jag honom utsläpad på stan). Anars blir det nog bara att ta det lugnt, leka lite och söka godis.