God morgon 18 oktober
Hej alla!
En kylig morgon men med solen kommande, blir en tur till Ikea i dag sedan sväng med alla hundarna. På eftermidagen kommer mitt barnbarn som ska vara kvar till i morgon, och vi ska såga spika mm det som han gillar att göra när han kommer till oss.
Ha en härlig helg
PS: gå in och läs om smuggling av valpar, tycker det är hemskt
God morgon.
Nu ska vi snart iväg på Mickey agilitykurs. I dag är det träning på balanshinderna. Mycket kul och spännande ska det bli.
Kallt är det även här i sthlm, men solen är framme och gör sitt bästa. Hoppas ni alla får en fin dag tillsamanns med era hundar.
Mojsan! Kommer ej in på länken!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#1 Nu har jag fixat det.
Hej alla!
Här skiner solen också och det är ett fantastiskt vackert höstväder ute. Vi håller på att plocka ihop ute på altanen inför vintern nu. Är bara in på lunch nu och då måste man ju kika in här.
Önskar er en fortsatt bra helg. 
Hej!
Idag har jag varit på träningslydnadstävling med Ronja. (träning inför vår lydnadsdebut nästa lördag).
Det gick över förväntan! Fick 9:or eller 10:or på alla momenten (och hon klarade platsliggningen till min stora glädje!), förutom på läggande under gång gick det bra. Då hon istället för att lägga sig ned stannade i stående läge! Men det gick jätte bra i helhet enligt mig, får hoppas det går lika bra nästa lördag. :)
Ha det gott :)
Mvh Emelie 

Idag så var vi på sheltieträff igen!
Det är så otroligt underbara folk där! Ellenfyrkant t.ex.
Vi körde rallylydnad, utställningträning och agility. Det var jättetrevligt och och det var många raser mer än sheltie. Pudel, kinesisk nakenhund m.m. Så det är kul.
Zelda och Stintan är himla kill-magneter. X) Mina flickor tyckte ju inte om det så himla mycket dock. :)
Annars har jag inte gjort något särskilt idag. Får se vad dagen har att bjuda på imorgon. :)
Ha det bra alla!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida