God dag 20 oktober
I dag är det dåligt väder och i går var det toppenväder. Det är väl det som är charmen med hösten. Jag föredrar dock det vackra vädret. I går var jag och tittade på ishockey live. En underbar sport att se, men skulle nog aldrig vilja pröva på själv. Håller mig till promenader och ridturer. Då får man förhoppningsvis fortsätta ha revbenen hela. Snart har många av er lov och hoppas ni får ett bra väder att vara ute i.
Ta nu hand om er och era hundar och ha det bra.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Håller verkligen med där GittanL!
Här är det verkligen urkasst väder men att ta ut hundarna är ett måste i alla fall så ska snart ta ut dem på en liten kortare promenad än vanligt. Kläder efter väder gäller. Sedan en himla massa handdukar till vovvarna. Skulle verkligen vilja ha regnkläder till vovvarna också, hade varit väldigt bra att ha just nu.
Ska göra läxorna sedan så det får bli så här idag. Nu någon gång i denna veckan så får vi internet!! Förhoppningsvis i alla fall. Aldrig 100% men fy vad jobbigt det har varit att inte ha fri tillgång till internet. Skolans datorer har även låst sheltie.ifokus så jag är jättesur på dem. hundar.ifokus går dock. Någon som vet varför?
Ha det bra!!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Men varför inte prova gå till sheltie genom hundar iFokus ? Prova i alla fall, för det låter konstigt att låsa just en sajt, då dom finns nästan på samma adress.
Hur har det blåst och inte varit en fin dag alls. Men det är ju ändå så fina färger ute.
Ha en fin kväll alla.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#2 Jag har testat att gå in från massor av olika håll. Från min hemsida, google, hundar.ifokus. Allt jag kommer på. Men visst är det knäppt…
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida