God morgon 21-10-08
God morgon.
Varit ute redan här på morgonkvisten, promenad med vovven och kört tösa till skolan. Inget kul väder alls ute. Det små regnar och blåser som attan ute.
I dag är det ridskolan som gäller för oss. Men som tur är finns det ridhus så man slipper stå ute och frysa. Det är även höstlov nästa vecka för dotter. Då ska hon gå hos Hammarby bandyskolan. Detta gjorde hon även förra året, vilket var verkligen uppskattat från henne, Ett lite kul avbrott i hockeyn då det bara är under höstlovet.
Ha en fin dag alla, hoppas vi ses härinne under dag/kvällen.
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag!
Ska nu iväg på orientering. JISSES! Vad nervös jag är. Vet ju knappt vad som är upp och ner på en karta, och vi ska springa runt 1 mil på 60 minuter enligt vår lärare! Snacka om att få lite press på sig.
Detta tar mycket på betyget…
Tror jag tar med mig GPS, kompass och för säkerhets skull ett första hjälpen kit.
Det lär säkert behövs med tanke på hur virrig jag är.
Om 7 dagar så är förhoppningsvis lille Lexie hemkommen. *längtar* Ska bli riktigt spännande!
Mvh Emelie 
#0 Hoppas det går bra med ridningen
#1 Räddningspådraget har säkert hittat dig i skogen innan Lexie kommer hem
Själv har jag fått jättemycket att göra med jobbet. Vet knappt hur tiden ska räcka till.
Ta nu hand om er.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Godaggens alla!
Här har det också regnat men nu är det bara grått. Jag ska strax iväg och besikta våran bil. Håll tummarna att allt går bra! Är lite nervös…
Önskar er alla en bra dag.
# 1 Lycka till med orienteringen. Minns själv hur jag totalt Ogillade just orientering i skolan, så mina tankar går lite extra till dig idag Ronja06.
# 2 Stressa inte ihjäl dig bara. 
# 0 Här är det också höstlov nästa vecka.
God dag allesammans!
Här har vi tre vilda hundar som lider av överloppsenergi. Men här har vi andra dagen irad höststorm så snabbt ut med hundarna och in tillbaka. Ingen av hundarna gillar när det blåser och regnar hårt. Men hoppas på bättre väder till imorgon 
#0 Ha så kul i stallet
#1 Lycka till, ta med dej mobilen utifall du blir vilse 
#2 Ta hand om dej själv oxå och stressa inte ihjäl dej
#3 Håller tummar och tår (och hundarna håller tassarna) för att det ska gå bra!
Ha en bra dag allesammans!
Det blev tre st 2:or på bilen, men det var väntat…
Så nu blir det ombesiktining om en månad igen. Fast vi ska sälja denna bilen snart och skaffa en ny. Men för det så vill man ju se till den att den är någorlunda OK innan man lämnar iväg den… Ja ja..

#0 Oj, den tös håller på med många ktiviteter. :) Önska henne lycka till på ridningen!
#1 Orientering är ju roligt! Fick mvg- på det i nian då vi kom lite för sent men kul var det. Jag hade Stintan med mig också så det blev extra roligt. :)
Lycka till allihopa med era aktiviteter idag! Håll hårt i hatten i blåsten också.
Kom hem för ca 1 timma sedan och gick ut med hundarna så fort jag kom hem. Vi gick till fotbollsplanen och lekte med boll, körde lite lydnad m.m.
Sätter mig framför datorn och programerar in lite ny info och njuter av livet. Snart är vintern här också, tiden går då snabbt.
Dålig nyhet: Vi får inte internet förrän nästa vecka! Jag får stå ut lite till. suck!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#6: Om man kan läsa en karta så är det kul. Fast det gick förvånandsvärt bra för oss idag! Vi gick inte vilse! *tjoho*
Och vi hittade alla kontroller. Då vi var ute och sprang hittade vi däremot en utav våra orienteringskompisar i klassen. Hon hade stukat foten stackarn.
Det gjorde att vi hjälpte dem, så vi fick mer tid än vad vi igentligen skulle ha haft. Men det var faktiskt roligt för en gångs skull! 
Mvh Emelie