Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 677 ggr
Ressu
0

God förmiddag 23 oktober 2008

God förmiddag allesammans!

Idag har vi för en gångs skull lite bättre väder. Solen skiner och blåser inte så kraftigt. Så idag bär det väl av till sommarstugan med hundarna så dom får springa av sej lite Skrattande. Så ska Neiti tränas i kloklippning och diverse när hon är lugn och behärskad Skrattande. Måste piffa upp henne lite inför helgen då hon ska och hälsa på sin mamma och syskon. Och matte ska på hundutställning Glad

Hoppas ni har en bra dag alla!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Leffe
0

God dag. Idag måste jag städa lite så jag hittar soffbordet igen.

#0 Så matte ska ställas ut eller…Skrattande

Sköt om er

BrightGloria
0

#1 Skrattande

Klockan 6 så ska vi vara på brukshundklubben igen och träna med shu gänget. Ska bli intressant och se hur vovvarna (och matte) klarar sig denna gången då. Det är i alla fint väder så vi ska nog få det trevligt. Tar med kameran och fotar lite, det var ett tag sedan.
   Ha det bra!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Gittan
0

Lycka till med era träningar. Här skiner solen och jag sitter med arbete upp över öronen. Papper, papper, pappershögar att gå i genom och skriva ut. Ta nu hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Ressu
0

#1 Nej, det hoppas jag verkligen inte Skrattande.

Men som vanligt hamnar man väl och visa upp en vovve eller två. Men hoppas jag bara får turista och ta det lugnt denna gång! Förståss ska ju mammas sheltie ställas ut Glad

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus