God morgon 29oktober!
Vad svårt det är att sova i en annan säng än sin egna.Vaknade flera gånger inatt och till solljus dessutom! I värmland, när man vaknar, så är det jättemörkt och solen kommer fram först vid 10 eller nåt. Här var det jätteljust klockan 7. Förvånad
Men mina böner blev hörda och visst kom solen fram så idag går vi till havet. Har stor lust att fotografera, finns många parker här också så det blir många kort känner jag på mig. :)
Ha det bra så länge!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
God morgon på dig med BrightGloria :)
Hoppas det blir några fina foton och ni beger er ut.
Godddagens BrightGloria.
Ta nu fina kort på havet och fresta oss ordentligt med varma soliga bilder.
Ha det gott!
Jättekul om vi får se lite bilder av det vackra havet.
Ha det bra nu alla.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Nu vill jag gärna ha eran hjälp, Kan ni gå in på hockey sajten och rösta i inlägget som ligger högst upp. Månadens lag.
Snälla ni kan ni inte rösta på FOC Farsta. Då skulle jag bli så glad:-) Det är laget min tös spelar hockey i. Tack på förhand.
#4 inga problem, är redan påväg :)
Tack gulle dig, nu blir min tös så glad:-)
#6 De leder t.o.m just nu 
Med en röst, hoppas fler kan och kommer hjälpa till.
#4 Har nu varit och röstat 
#4 Var in och röstade jag med :)
#4 Har också varit in och röstat nu! 
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Tack vad snälla ni är, mera!!!! Men blir så glad om detta lag vinner, då min tös spelat hos dom nu i tre säsonger.

Promenaden var längre till havet än jag trodde, vi var ute i 3 timmar! Så nu är vi trötta och till vår stora förtjusning så fanns det en agilitybana där!
Vi körde ett varv men det fanns så många hundar där så det var inte riktigt koncentrerade, jag hade ju inget godis heller. :) Då är det ju meningslöst.
Just där sprang det runt hur många lösa hundar som helst. Alla olika sorters hundar. Det var väldigt trevligt men i början blev jag förskräckt när hundar kom från alla håll.
Bild: Zeldas favoritställning. Varje gång hon träffar en hund är det denna ställning som hon använder sig av. Svansen mellan benen och olycklig blick. suck
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Jisses så fina bilder då visar nu. Toppen bilder. #16-18-19 Är helt underbara.