God morgon sista oktober
Denna sista dag i oktober inleds med snöblandat regn, usch och fy!
Idag händer inte så mycket, vi hade tänkt fara till planen men två vänner och deras hundar så de skulle få springa av sig lite. men om inte vädret blir bättre så blir det nog inget av det.
Annars längtar jag nästan lite tills snön kommer, ska bli så kul att se hur Turbo reagerar på det kalla vita :D

God morgon Niini!
Ja det verkar vara fint väder hos dig! Här i Malmö är det faktiskt fint. Var ute och kissade vovvarna för en liten stund sedan. Zelda har ett stort problem och kissa på andra ställen än hemma i trädgården. Så man får stå och tjata på henne i 15minuter för att hon ska sätta sig ner här utanför. suck
Idag åker vi vidare till Halmstad, ska fira morfar och moster som fyller år. Sen åker vi äntligen hem till värmland igen på måndag. Ska bli såå skönt att sova i sin egna säng.
Kramar!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

God morgon!
Vi har vidrigt väder här i Västerås, stark blåst snöblandat regn och bara + 2 gr. Det blir ingen promenad i dag, utan trädgården får räcka, men som vi brukar så blir det mys i kväll med alla mina sex älsklingar och min man.
I morgon blir det besök på kyrkogården, och söndag kommer mina töser med respektive hem.
Ha en trevlig kväll och tänd ett ljus för de som inte är med längre i morgon.
Kram
Vädret gör inget längre, för när jag kom hem låg ett grönt paket på hallgolvet. Det innehöll min klänning :D
har dreglat efter den jättelänge men den har varit slutsåld i evigheter.

#3 Gud vad fin klänning! Avundsjuk man blir.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
God dag!
Kom nyss hem från stugan. Vi har haft väldigt gråmulet hela tiden. Men det har inte regnat iaf. Tempraturen har legat på 0 grader i stort sett hela tiden. *brr*
Imorgon är det AFC-kval. Och jag ska vara sekreterare.
Ska bli väldigt roligt. För övrigt så händer det nog inte så mycket mer här. Imorgon är det avslutning för lydnadskursen och valpkursen. Hade gärna velat ha fler kursomgångar. Nästa år blir det tävlingsgruppen som gäller för mig. 
Mvh Emelie 
God eftermiddag. I dag har det snöat och regnat lite om vartannat om inte samtidigt. Kallt och blåsigt. I kväll blir det att sitta med barn, katter och hund och mysa vid öppna spisen.
#3 Vilken fin klänning!
Ha nu en härlig fredagkväll alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld