God morgon alla glada! 30 okt.
Inatt så var det obekvämt, jag sover på en urgröpt tältsäng och hur mn än ligger får man ont någonstans. Zelda tyckte att det var väldigt skönt dock.
Nu ska vi äta frukost och sedan får vi se vad som händer.
Igår fick jag äntligen tag i boken shetland sheepdog av Anita axelsson. Någon mer som läst den?
Imorgon så far vi vidare till halmstad.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
God dag i höstrusket, här är det så grått och trist ute att man vill bara vara inne och mysa. Tösen är fortfarande sjuk så det blir lungt vilket som. Bra promenader med Mickey det är allt.
Men jag hoppas ni andra får en toppen fin dag. Har ni gjort något kul på erat höstlov?
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag allesammans!
Här är det igen dåligt väder
. Men hundarna är som tur är lugna idag då vi var vid sommarstugan igår.
Hoppas ni får en bra dag allesammans! 
#0 Jag läste den innan vi skaffade Turbo, tycker den var riktigt bra!
Här är det trist väder, just och just på plus och nu har det börjat bli riktigt dimmigt
Ska läsa på engelska ikväll, tent imorgon och jag hade tänkt satsa på ett bar vitsord :)
God kväll. Nu ska vi i mörka ruskvädret tända en brasa i öppna spisen och mysa resten av kvällen. Ha nu en riktig trevlig kväll alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

#5 Usch, vad tråkigt för dig SparklingTindra. Skickar massa kramar och nospussar till dig!
//BrightGloria
- Hemsida
#5 Ojdå
Beklagar verkligen!
Beklagar sorgen. Ta hand om dig.//Styrke kramar medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#6-8 Tack så mycket. Ja, det var väldigt tungt igår.. Det gick ju så snabbt, i juli upptäcktes cansern och igår dog hon.

Hoppas du och nära kära mår bra!
//BrightGloria
- Hemsida
#10 Jodå, tack för omtanken. Det går..