Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 732 ggr
medde
0

Julklappar till hunden.

Snart är det ju faktiskt jul! Köper nu julklappar till eran hund? Eller önskar ni er själva julklappar som ni behöver till hunden?

Mickey kommer att få ett riktigt stort ben. Det har tösen min önskat till Mickey. Självklart han kommer att få detta ben inslaget i ett fint papper.

Vad finns på eran önskelista till vovven?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Niini
0

Självklart ska Turbo ha julklappar som alla andra :)
Har redan hunnit införskaffa två, en stor skön filt och en haddocka i form av en apa (bild) som jag tror han kommer ha jättekul med Oskyldig Sen vet jag att mamma har köpt ett matkoppsunderlag åt honom.

Sen så skulle det också vara dags för ett nytt halsband alt. en sele så det ska han också få :) Och säkert ett och annat ben från nån mommo :)

BrightGloria
0

Det jag önskar mig är oftast saker till vovvarna, nytt koppel ungefär. Men från mig ska de få något gott, då det oftast är den bästa presenten. Skvallra inte..

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

#2 Inget skvaller här inte.

Ressu
0

Mina brukar få nå tuggben och så även leksaker Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

GuUuLd
0

Hugo ska få en hundsäng i julklapp och så blir det väl lite leksaker också.. Glad

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

SparklingTindra
0

Mina vovvar ska få aktiveringsleksaker i trä och nya spårpinnar och snitslar. Och så har jag köpt ett förarbälte åt mig att fästa kopplen i så att jag kan åka skidor med dom senare i vinter. =) Dyrt blev det men det är dom värda!

[Malin3033]
0

Jag har bestämt mig för att köpa ett nytt halsband till Ronja, Ivan fick sitt i förskott för hans gick sönder. Sedan vill jag köpa ett "träningskoppel", alltså, koppel och halsband i ett som man kan ha vid träning, då Ronjas halsband är bökigt att ta av och på, även fast det är halvstryp. Men hunden har ju så mycket päls, tror även det är bra så att hon snabbt lär sig när det är träning/tävling och när det är vanlig promenad. Sedan blir det väl ett och annat tuggben.

Låter ni hundarna öppna presenten/arna själva?

mojsans
0

Ja i år så är det sex hundar som ska ha julklapp, brukar ge något extra gott ben, och lite andra tuggsaker, de får öppna själva, och då har de kul den stunden, sen kollar de vad de andra fick, och så blir det lite morr åt varandra.

Starfall
0

Mina hundar kommer så klart få julklappar, liksom alla andra djuren;) Vad vovvarna får varierar från år till år, beroende på vad de behöver. I år blir det säkert ett varsitt nytt koppel, kanske ett halsband. Och så klart även nåt gott. Mina gullungar får inte öppna själva, eller rättare sagt… de förstår siginte på hur man bär sig åt för att öppna ett paket! ;)

medde
0

Måste säga att Mickey tränar mycket just nu för att kunna öppna paket. Har kommit på den brilianta idée att göra konfetti bitar av posten.

SparklingTindra
0

#10 Haha så gör Enya också. =P Vi har ju ingen korg till brevinkastet så all post åker på golvet och det brukar vara just då man inte är hemma så nästan varje dag får man städa papper.. Men än så länge har hon inte rört räkningarna. ;)