God morgon 9 november
God morgon allesammans!
Idag är det farsdag, ska snart ringa oc gratulera min pappa. Kommer tyvärr inte hinna dit och hälsa på denna gång.
Dessutom är vädret lika grått och trist med regnskurar idag. Så inte kan jag idag heller åka ner till sommarstugan och fota Neiti. Håller tummarna att det är bättre väder imorgon…
Hoppas ni alla har en bra dag!
God morgon på er alla.
Jag kanske inte kan vara så mycket inne under dagen även kanske i morgon, då jag har mycket med min data att fixa. Men det ljuvliga ordet som Virus. Jag gillar hästar mycket. Men inte dom trojanska som smyger sig in i datan.!!! Vilket jag just nu har, verkar som det finns ett helt stall imed kusar datan
Ha nu en trevlig söndag och hoppas jag kan återkomma snart in igen.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Idag ska jag försöka lära världens underbaraste kille att rida. Han är jättenervös trots att jag förklarar att det inte är så farligt som han tror. Har talat om hur han ska göra. Vet inte om det gått in. Han ska få prova på en av de mindre hästarna (ingen Trojan) i stallet. Barnen har jättekul när de peppar honom. Innan kvällen hoppas jag att han sitter på hästryggen.
Ha nu en riktigt bra söndag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

#2 Spännande! :) Kom ihåg hu rnervös jag var när jag skulle rida första gången. Huu, ångrar det inte dock.
Idag har vi tränat lite lydnad och slappat lite i regnrusket.
Sen var de dessa dumma ungarna som stod och smällde raketer på gatan! Dumma dumma! Stintan skakade ju som en gris och rusade okontrollerad hem igen med svansen mellan benen. Stackars vovve, det blev inget mer idag för henne inte. Det vågar hon inte….
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Nu har jag blivit övertalad att vara med på den här sidan. Den ska vara så trevlig.
Det är jag som i #2 är den som ska lära sig rida. Jag kom upp på hästryggen mpå ni tro, men det var otäckt när hästen sprang. Enligt Gittan och barnen gick den bar långsamt så de kunde hålla jämn takt med den. Jag säger att den sprang. Högt upp satt jag också, men enligt de närvarande hade jag fötter bara någon decimeter ovanför marken. De säger att det är underbart att rida. Jag tyckte det gjorde bara ont under, men nu har jag suttit på en hästrygg i alla fall. Tänk de som hoppar med hästar!
Men jisses ett stort grattis till dig, du kom ju upp på hästen och lever ännu. Då kan det ju bara gå bättre nästa gång. Klart impad av dig, tänk att det är många som ej törs.
Nu kan du snart börja se fram imot fina skogsridturer med flickvännen.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥