Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 570 ggr
Ressu
0

God morgon 10 november

God morgon allesammans!

Idag bär det av till veterinären med Neiti. Hon ska få sin första spruta och en allmän hälsokoll.

Nu har en ny vecka börjat och nu blir det bråda tider för vår del. Så nu kommer jag att vara lite mindre aktiv en tid.

Hoppas ni har en bra dag och får en bra vecka!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

BrightGloria
0

#0 Om Neiti bara visste vad som väntade henne. Förvånad

Här sitter man hemma från skolan med punkad cykel. Fick ringa till skolan och berätta att jag inte kunde komma till första lektionen så klockan 12.30 så börjar skoldagen för mig. Ganska skönt dock.

Vovvarna ska jag försöka gå en långpromenad med sedan när jag kommer hem efter skolan, bara regnet sluter regna liiiite.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Gittan
0

Den nya veckan började inte roligt för oskarshamn, alltså nicken. Han ligger på magen i sängen och vägrar komma upp. Han ligger bara och stönar. Har ont i låren och baken sedan gärdagens lilla och korta ridturSkrattande. Han vill inte ens ha kaffe på sängen. Fick ringa hans jobb och tala om att han blir hemma idag. Barnen hade jättekul, men tyckte samtidigt synd om honom innan de for till skolan. Skadeglädjen är enda sanna glädjen.

Hoppas ni får en bra fortsättning på dagen alla.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

KajsaM
0

Godagens på er!

Här är allt bra, igår var de premiär för slalomåkningen i kåbban för min del, för i vinter alltså! Såå roligt :) Annars är det bara skolan som ä´´gäller.

Ha de bra!

Niini
0

God dag! Har nyss varit på en iskall runda med Turbo, mina öron är halvt ihjälfrusna Obestämd

Nu ska vi mäta badrummet och sen fara och kolla inredning, börjar äntligen hända något på rörrenoveringsfronten här i husetSkrattande