God morgon 11 november
God morgon allesammans!
Idag har vi igen grått och dystert väder. Har just kommit hem från en liten promenad med hundarna. Lite kämpigt med tre som springer fram och tillbaka över vägen, men det går bättre för varje gång 
Önskar alla en bra dag!
God dag!
Idag har jag klivit upp klockan 7.00 och klockan 9.15 for jag till bilprovningen med "likbilen" (en volvo 855) för besiktning. Allt var bra utom en bländande strålkastare som ska åtgärdas.
Om ca 50 minuter så ska jag jobba i hela 3 timmar. =P Visst låter det hemskt? ;) Sen kommer min storebror till Gällivare.
Ha det bra idag!

Det blev ingen skola idag. Det är jobbigt att missa skolan även om det är skönt ibland. Men man kommer så fruktansvärt mycket efter! Får lägga på ett kol på onsdag. Men är man sjuk så är man…
Stintan och Zelda har lika tråkigt som jag. Tyvärr orkar jag inte bege mig ut på en långpromenad, inte nu i alla fall, men ska försöka att aktivera dem inne med godisletande eller nåt.
Ha det bra ifokusar!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#2 Det blir alltid en del att ta igen. Det är något jag försöker lära min son, men han resonerar som så att man ska inte uppskjuta till morgondagen, det man kan utföra i övermorgon. Jag blir lika arg varje gång han säger det. Hoppas du orkar komma ifatt.
Ha nu en toppendag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Goddag, kom nästan nyss hem från skolan. har varit en väldigt lång och tung dag
Bestämde mig också för att förlåta Turbo som bet sönder soffan igår… han sa iaf förlåt nuligen så inte kan man väl vara långsint. Nu ska vi fixa ihop lite mat i väntan på sambon :)