Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1152 ggr
Ressu
0

God morgon 12 november

God morgon allesammans!

Just hemkommen efter en promenad med hundarna. Neiti har nu börjat lära sej gå ordentligt i koppel. Vilket underlättar lite för mej =).

Hoppas ni alla har en bra dag!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Niini
0

God morgon, idag ska jag till föräldrarna så Turbo får springa fritt lite. Sen ska jag till banken också och diskutera min förmögenhet ;)

Gittan
0

#0 Vad skönt
#1 Skulle jag prata min förmögenhet med bankfolk så skulle de bara titta på mig och sedan skratta ihjäl sig.

Hoppas ni alla får en bra dag idag

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

EvaG
0

Själv har jag haft sovmorgon, men är mer stressad än när jag börjar tidigare på morgonen. Sovmorgon det låter som om man får sova längre och mer, men det blir det inte för med facit i hand så lägger man sej senare och det blir plus minus noll. Däremot ligger man kvar längre i sängen för att det ska kännas som sovmorgon. Nu måste jag springa till arbetet i stället.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

BrightGloria
0

Goddagens alla friska och glada! Självklart till alla ni som är sjuka som jag också! För min dumma förkylning är fortfarande kvar. Hoppade över skoldagen idag också. suck. Ringde till mentorn och han ska fixa lite arbetsmaterial som jag kan plugga på. Tur är det att läraren nästan bor granne med mig. Skrattande

Så idag ska jag ta det extra lungt. Ska gå till närmaste äng sedan så hundarna får rusa av sig och sen kör vi hjärnaktivering med godisletande. Det får bli bra.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

KajsaM
0

Go eftermiddag!

Kom nyss hem från sjukan i Gällivare, eftersom jag inte mår så bra. Har varit förkyld i 2 månader och har ont i lederna, speciellt i ena tån. Så dom tog en massa till prover och gav mig nå tabletter, och ska tillbaka om nån dag igen. Så i veckan har jag bara legat i sängen, men snart hoppas vi att jag blir frisk!

Hoppas ni har haft en toppen dag!

BrightGloria
0

#5 Usch, det lät jobbigt! Särskilt det där med prover.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida