God morgon 13/11-08
Det är kolsvart ute och mitt i detta svarta ska lilla Eva gå till arbetet. Lilla Eva som är ganska trött och dessutom lite ledsen. Lilla Evas hockeylag Huddinge fick åter stryk och ligger helt ensamt längst ned i tabellen.
Däremot blir lilla Eva pigg när hon tänker på hur vår vän Gittan blivit uppvaktad. Lilla Eva tycker det är härligt när folk råkar ut för trevliga överraskningar.
Ha nu en bra dag säjer lilla Eva på väg ut för att slåss med olika väsen i mörkret.
God morgon!
Nyss hemkommen efter en promenad med hundarna. Idag har man hela dagen inbokad så jag kommer knappast att hinna logga in före senare ikväll.
Hoppas alla har en bra dag!

Men så söt man kan vara 
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#2 0ch #4 Gullvovven.. =)
Idag var det tänkt att jag skulle hinna städa och baka och ha mat klar till klockan 16.00. Hur mycket tror ni att jag har hunnit börja med? Inget. =P
Först var jag ju tvungen att promenixa med hundarna och efter det käkade jag frukost. Sen ringde min farmor och ville att jag skulle fara till dom med en jacka. Sen gick jag och duschade och efter det var jag ju tvungen att gå ut med hundarna igen..
Sen ringde min 95-åriga gammelfarmor och ville att jag skulle komma och hjälpa henne med att sätta i antennsladden till TV'n som hon hade råkat dra ur (hon har jättedålig syn så hon såg inte vart den skulle) för hon har inte så många andra nöjen under dagarna än just att titta TV. Så jag for dit och på hemvägen for jag till farmor och farfar med jackan. Och gamlingar går det ju inte att bara fara dit och lämna nåt och sen fara, utan man måste vara där ett tag innan man far hem igen.
Sen var det bara att gå långpromenad med hundarna.. =P Så nu måste jag hitta på något att laga till middag sen får jag väl baka efter det. Och sen ska jag hinna ha utställningsträning med en kompis och våra hundar.. Hoff!

Tjosan!
Katastrof med förkylning. Gick en kortare runda med vovvarna, men jag orkar verkligen inte mer än så.
Får lägga mig ner och sova eller nåt, får hoppas på att jag snart blir frisk igen.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
God kväll!
Idag har jag vart hemma från skolan, igen… *suck* Jag missade iof. inte något "viktigt" som kommer att vara svårt att ta igen. Vi skulle nämligen bara på teater idag. Har haft huvudvärk (migrän) i stort sett hela dagen. Det började igår.
Idag har jag inte gjort så mycket mer. Försökt sova bort huvudvärken och varit med hundarna. Nu ska jag ta o stretcha Viggos bakben. 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!
Mvh Emelie 
Grattis!
# 6 # 7 Krya på er tjejer.
Fina bilder, åter igen 
God kväll!
Idag när man kom hem från jobbet (bor fortfarande hemma hos mamma med sambo) så fick jag beskedet att att mammas sambo har cancertumörer som inte går att operera bort,det fanns iget mer de kunde göra, så nu ska han läggas in för cellgifts behandling.. :( så dagen har väl inte varit så rolig direkt..
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

#10 Åh, vad tråkigt. Skänker helande tankar på att allt ska gå bra!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
# 10 Usch vad tråkigt att höra! Mina tankar finns hos er.
Instämmer med BrightGloria.
#11 #12 Tack för att ni är så omtänksamma
det ni skriver värmer verkligen.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties