OT Idol 2008
Tänkte att för oss som följer med Idol 2008 så kunde det vara roligt att ventilera våra tankar genom tävlingen.
Igår var temat Rock. Lars lämnade tävlingen. Tycker ni det var rätt val eller skulle ni ha viljat att någon annan åkt? Vem eller vilka har ni som favoriter?
Haha vilken var Lars? Vad sjöng han för låt? =P
Han sjöng Smells like teen spirit.
Mina favoriter är Robin E, Alice och Kevin.
Dom som jag tycker ska åka ut så är Johan och nu fick jag ju som jag ville och Lars åkte ut…
Har inte följt det alls.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Jag tyckte att Lars skulle åka ut.. Jag gillar mest Kevin, Anna och Robin E.. Rocktemat är ju helt klart bäst hittills :-)
Jag tycker det var helt rätt att Lars åkte ut!
Mina favoriter är Robin E och Kevin :)
Jag tycker inte Lars skulle åkt ut. Han är annorlunda, sjunger annorlunda och beter sig lite annorlunda på scen, det tycker jag är bra. Inte kul alls att han åkte ut :( + att han påminner mig om Jack Sparrow i hans leende och hans sätt, haha x) Nu har jag ingen favorit nå mer.

Tycker Idol inte är lika bra nu som tidigare, att ta med Johan Palm som inte ens kan sjunga är bedrövligt, och att Lars åkte ut är bra, men jag hoppas att det är Kevin som vinner det hela, han är den ende som kan sjunga av den, Robin är ok.
Följer inte detta tyvärr..
Jag håller helt med ressu!
Johan kan åka ut, likaså Robin B (brunt hår). Jag tycker om Kevins röst, men gillar verkligen inte hans personlighet (okej, jag har itne träffat han på riktigt men det han visar i TV gillar jag inte).
Alice äe min favorit!
Dock tycker jag inte alls att Idol är så bra i år… tyvärr

Lars var en av mina favoriter, ända tills han började fjanta till allting och menade att idol var fånigt. Det var riktigt barnsligt tycker jag. Dålig stil! Om han ändå inte ville förstår jag inte varför han inte hoppade av tidigare. Så jag tycker det var lika bra att han åkte ut nu. Annars tycker jag bäst om Anna, Alice och Kevin. Tycker även om Johan, just för att han har en sån egen stil, men han är ingen Idol 2008. **Kevin är redan en vinnare!
**
Mvh Ellenfyrkant
Nu vart jag nyfiken, oavsett vilken favorit ni har. Vem tror ni vinner?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag tror att Kevin (visst är det han som liknar Darin?) kommer att vinna. Men jag gillar inte alls honom, tycker att han verkar så fånig.
Jag har iofs bara sett förra gången, men jag gillade Robin (den mörka, han var dessutom ganska het 
) och Alice.

Men hörre ni tänk efter, vilka är det som man alltid ser sen? Jo det är ju tvåan! och kevin ska komma tvåa! etta så ser man dem aldrig igen, det är nästan som om de försvinner om de blir ettor, typ bortrövade
Vem tror ni åker ut ikväll då? Kanske Anna eller Robin E?

Johan, han ska ut!
I en perfekt värld så hade Kein åkt ut. ;) Haha nää, jag vet inte. Vem är Anna? Är det hon som gjorde Cher-låten förra gången så får hon gärna åka ut för mig.
Japp! Anna sjöng Cher-låten förra gången..
#17 Håller med dig,

Tycker verkligen att Johan ska åka ut, han klarar ju sig enbart på alla flickornas röster. Däremot är min favorit Alice.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Tyckte inte att Robin E skulle åkt ut för han har faktiskt en riktigt bra röst! Men scenspråket är väl inte lika bra kanske.. Han passar nog inte som idol, utan är mer en rockstjärna :-)
Jag är väldigt besviken på att Robin E åkte ut
. Tyckte det var flera andra som har gjort betydligt sämre ifrån sej än han. T.ex Johan. Tycker det är fel att han bara klarar sej pga att han är en "flickidol". Det är ju inte det tävlingen går ut på. Utan att kunna prestera och leverera alla gånger och olika typer av schanger.
Nu är det då Alice eller Kevin som ligger enligt mej på toppen.
Min vinnare åkte ut igår… 
Det lilla jag sett så tycker jag att Alice ska vinna, hon levererar varje gång!

23# vem var det då?
Jag tycker många ggr att vissa får många röster för att dom är så "söta" inte för vad dom kan, och på så sätt håller sig kvar längre pga detta

#26 Precis, därför är idol bara roligt i början. Då bestämer juryn.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#25 Robin Eriksson … han är ju såå bra! Så synd att han åkte, men han är och förblir min vinnare vad som än sker. :)