Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 518 ggr
medde
0

God morgon 17/11 2008

I dag är det riktigt kallt här i stor staden, ingen snö men ack så kallt. Det kom lite snö fallande igår, men det smälte bort lika fort som det kom ner. Men oj! Vad kul Mickey hade igår. Han for som en´lite tok och jagade snöflingorna, ville inte alls gå in  matte var stelfrusen och blöt av all snö.

Hur har ni det runt i landet med skola/jobb? Min tös har just ett tanke i sitt huvud jul lov.

Hoppas ni alla får en riktigt bra dag och att vi ses här under dag/kvällen.

Må bäst nu alla.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

Hemma på rast. Knappar in på datorn lite och njuter av att kunna gå in på sheltie.ifokus på sin egna dator! 
    Jag och djuren sprang runt i trädgården och rullade runt i det frostiga gräset, inget mer….suck. Får hoppas att vädergudarna skickar lite snö till nästa vecka så vi kan vara med månadesn sheltie december. :)

Nu ska jag äta lite mat och sticka till skolan snart igen. Då ska vi ha estetisk verksamhet, i tre timmar! Förvånad

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Futurity
0

#0 Ja som sagt i dag har det verkligen varit kallt. När jag vaknade vid ca 7.00 så var det minus 6 grader!

#1 Jag kommer hem från skolan och njuter över att ha min lilla dator helt för mig själv!

Nu tror jag att jag ska sätta fyr i brasan! Ha en bra dag!

Gittan
0

Jag har haft en underbar dag. Suttit och pratat i telefon halva dagen med oskarshamn. Andra halvan av dagen har jag umgåtts med mina barn. I kväll kommer oskarshamn öve och vi ska se fotbollsgalan tillsammans.

Det känns som jag svävar på små moln idag. Känner mig lättad och pigg.

Hoppas ni får en trevlig kväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

#3 Härligt att höra Gittan! Åk inte bara i väg på ditt rosa moln, vi vill ha dig kvar här:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥