Goddagens på onsdagen
Goddag!
#0 Jättefin himmel :) Här är det isallt men solen skiner
Sen så hade vi finskatent x2 idag, den skriftliga sket sig men den muntliga klarade jag med marginal *jättenöjd* Nu ska jag fortsätta läsa på nästa tent som vi har imorgon, typ 6-7 olika ämnen, bl.a. pediatrik, hematologi och kirurgi. Självklart tycker varje lärare att just hennes ämne är viktigast så det blir en tuff tent… Dock tänkte jag bara satsa på pediatrikdelen imorgon och ta resten 12.12 
God dag säger väl jag till en mulen himmel
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Hallå! Här i Sunne har vi haft snö! Men nu är allt snart borta och tur är väl det jag hade tänkt att kunna cykla till skolan ett tag till.
Idag blev dock ingen skola för mig först på morgonen mådde jag illa och sen gick det över till huvudvärk. 
Ha en riktigt bra dag!

Godag alla denna kalla dag!
Idag mår jag betydligt bättre även om adgen i går var totalt katastrofal!
Hela dagen som varit har vi ägnat i torsbys smårdjurspraktik. Zelda skulle få ögonlysas och höftröntgas.
Hon fick väldigt positivt på ögonen och han som ögonlyste henne fann inget om hennes cea crd som hon hade som liten. Blev jätteglad! Det finns ju såklart lite kvar av det men allt såg jättebra ut sa han.
Inget att tänka på alls.
Höftröntgningen (orkar inte stava
) blev också gjord. Ska få svar på det sedan från skk. Båda hundarna fick en liten genomgång då vi antagligen har något i huset som påverkar deras hälsa med rinnande ögon och nysningar. Men veterinärerna sa att de var friska och pigga ändå men att vi borde kolla upp huset i alla fall.
Eftersom Stintan alltid har problem med skendräktighet på ett negativt sätt för henne själv så har vi bestämt oss för att sterilisera henne när vi skrapat ihop pengarna.
*vink vink* hej då pengarna! 7-8000kr , hrm, vad gör man inte för älsklingen.
Ha det bra alla! Håll hårt i pengarna, de har en vana att flyga sin kos.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Goddag,
Nyss hemkommen från jobbet då jag åkte hem ett antal timmar tidigare pga att jag blev uppsagd idag.. ska visserligen skriva pappren och så imorrn men de såg hur ledsen jag blev så de tyckte att det var bättre att jag åkte hem istället för att vara kvar där till 23. så det var min dag det.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
#5 Nej vad trist
Vad det helt oväntat eller hade de sagt att nån/några ska sägas upp?
#6 Vi hade fått höra att de skulle säga upp ett antal dock mindre än 5st (blev 4st), så de flesta trodde att jag satt säkert då det var minst 5 st anställda efter mig (sist in först ut) men så gjorde de undantag för 2 personer och då fick jag gå.
Känns inte allt för roligt kan jag säga.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
#7 Nej usch vad tråkigt, verkligen!
#5 Tänker på dig.
Här har det nå på kvällen snöat lite, inte mycket med huja mig när detta fryser till is. Jag har sommardäcken på bilen. Så det blir nog för bilen att glida till skolan med tösa i morg bitti.
Underbara bilder nera.
Ha nu en fin kväll alla.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
# 5 Vad trist! Skickar dig en styrkekram. Kanske får du nu chansen at göra något nytt, och kanske lite bättre? Det sägs ju att när en dörr stängs för en, så öppnas en en annan
Hoppas att allt ordnar sig för dig med nytt bra jobb som du kommer att trivas med.
Lycka till i a f.