Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 640 ggr
Niini
0

Morning 20.11.2008

God morgon! Inatt/igårnatt har Turbo varit sadistisk och bitit loss båda öronen på sin gosehund. Undrar om han tycker den är snyggare nu eller om matte ska ta till nål och tråd. Obestämd
Annars står två tenter på schemat idag, en praktisk och en teoretiskt. Förhoppningsvis går båda bra Glad

Nu ska jag börja göra mig klar och sen fara iväg, ha en bra dag alla!

medde
0

God morgon

Här är det äntligen lite sol, känns så härligt med ett avbrott från det grå trista som varit.

Niini, oj vad jag känner igen Turbo i Mickey så gott som alla kramidjur har Mickey ändrat utseénde på till hans smakObestämd Han tycker dom är så fina nu, till lill mattes stora förtvivlan ibland. Just nu är han inne i en period av att stjäla alt han kommer över. Strumpor, hårborstar, pennor. Allt som kommer i hans väg och även inte hans väg. Går gärna upp på lill mattes skrivbord och hämtar saker.

Råd mottages gärna!

Hur som helst ha en underbar dag alla, hoppas att vi ses här under dag/kvällen. För vad stunden utan våran träff punkt här på iFokus!

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
0

Goddagens!

Här skiner solen idag från en strålande klarblå himmel. Lite snö har vi också och ett par minusgrader.

Önskar alla en bra torsdag!

Kjelle
0

Det är självklart att hundarna ändrar utseende på sina mysdjur. De får ju inte se lika snygga ut som de själva. Någon människa kan få en lustig idé att mysdjuren är vackrare än hunden själv.

Gittan
0

#3 Vad lustig du var!
Kan tala om för dig och alla andra att jag känner mig lycklig, lättad, befriad och allt tack vare en helt fantastisk fästman. Vet inte vad jag gjort för att få en sådan otrolig fästman. Förstående och ödmjuk.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

nera
0

Det låter gott Gittan!Glad

BrightGloria
0

God kväll ifokusar!

Våra datorer totalt avskyr mig. Igår så fick vi igång internet..igen..på kvällen fick den virus så den inte gick att starta. Idag intallerade vi om hela saken och allt knallade på. Nu sitter jag vid grannens dator för att min dator säger att den saknar ett visst program som gör att allt ska fungera. Dumma skitdator! Inget fungerar där nu, så på lördag ska vi intallera om allt IGEN!

Har jag otur eller har jag otur?
Tacka gud för att jag har mina hundar, står alltid vid min sida och gör allt för lite godis. Vet ni något som datorn tycker om? Jag kanske kan försöka muta den?!

För att säga något positivt då för att sätta plåster på såret….så älskar jag sheltie.ifokus!!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida