Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 658 ggr
Leffe
0

God dag 2008-11-21

En riktigt solig höstdag och jag ska ut med kameran i handen och se om det finns något att plåta.

Sköt om er

medde
0

God dag! I dag är det en helt underbar dag med sol!! Men väldigt kallt, så nu blir det att se till att vinterdäcken kommer på bilen under helgen.

Vad har ni för planer för helgen? Vi har inga speciella jag och tösen, men näästa helg ska vi på Globen och titta på ishockey. Då mitt favorit lag Hv ska vinna överlägset över Djurgården.

Ha nu en fin dag nu alla och jag hoppas vi ses här kanske under kvällen.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Gittan
0

God dag. Planer för helgen. Jag är hemma. Fästmannen och min dotter ska ut på egna äventyr i morgon. På söndag åker fästmannen och min son iväg för att se ishockey. Själv kommer jag att pyssla en del hemma.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

BrightGloria
0

#1 Nä men har du butt Avatar medde. Kul. :)

Har precis varit ute med vovvarna, men glömde att jag var fruktansvärt hungrig så det blev inte så lång promenad, halvtimma ungefär. Det är så tråkigt när det blir mörkt så snabbt. Längtar tills imorgon då vi kan gå ut tidigare. :) Då kommer kameran med minsann.
   Ha det bra alla!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Niini
0

God kväll! Idag har jag införskafat alla utom tre julklappar så det känns otroligt skönt :) Sen blev det också en 4-årspresent åt sambon aka. nytt underklädesset åt mig Flört Ikväll blir det korgen och Takida, även om vi inte alls var påväg ett tag, hade t.o.m biljetterna till försäljnng på en sida.. Men men, nu ska vi alltså vara ändå med inställningen att det kommer bli superkul. Men det blir det alltid när jag får vara med min J Kyss