Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 686 ggr
Niini
0

Morrn´ morrn´ 22.11.2008

God morgon allt sheltiefolk Skrattande
Idag blir det en vända in till centrum igen, ska prova linser. Misstänker det kommer gå ganska dåligt eftersom jag knappt kan böja ögonfransarna Obestämd Men övning, övning…
Ikväll blir det tjejkväll med julklappar, glögg & pepparkakor samt massor mej skoj Glad

Ha en bra dag!

KajsaM
0

Go morgon!

Nu, om 30 min ska jag ner till hockeyladan och titta när min lillebror spelar. 3 matcher har han, första råkade jag missa men 12.15 spelar dom den andra :)

Ikväll ska vi ha tjejkväll och äta pizza och bara mysa på :)

Hoppas ni får en toppen dag!

Kjelle
0

Säjer väl god dag jag då.
Nu ska jag och min fästmös son ge oss iväg på vår lilla resa till Västerås för att se hockey. Det ska bli kul att se Oskarshamn ge Västerås på nöten.

Ta hand om er!

Ressu
0

God dag allesammans!

Kikar in fram och tillbaka före jag ska ge mej av igen. Nu börjar det se ut som om det ska bli vinter. Flera grader på kölden och kallare lovar dom. Måste säga att jag är inte vidare förtjust i vinter och kallt. Är nog mera en vår & sommarmänniska Skrattande.

Hoppas ni alla har en bra dag och en trevlig helg.

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

BrightGloria
0

#3 Men Ressu! VIntern är ju härlig ju! Hundarna blit som galna ju. :D
Springer som galningar och äter snö. Underbart.

Idag så har jag och systersonen installerat om windows på båda datorerna i huset och vips, nu fungerar allt som det ska. Den här gången tänker jag inte säga "äntligen internet" eftersom det inte fick goda konsekvenser senast. Skrattande

Tack!
Ha en bra dag i den härliga vinterkylan!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida