God morgon hundälskare! 23 november
Här skiner solen och frosten vilar glittrande i gräset. Hundarna springer runt som galningar och gör lite race runt huset.
Underbart. Idag blir det till att gå hundpromenad med några andra med hundfolk. Hoppas att vädret håller i sig.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
God dag
I dag är det faktiskt väldigt vackert ute med sol och snö! Men jag känner att jag gärna skulle sitta vid medlehavet och njuta i stället…
Mickey och tösa min älskar detta med snö, han inte vakna föränn dom skulle ut och busa åter igen i snön. Vilket är så härligt att se dessa två leka. Kan lova er att som mamma blir jag så varm av att se dom, så då gör inte kylan så mycket alls.
Hoppas ni alla får en fin dag och att vi se härinne under dag/kvällen.
Var rädda om er alla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Go dag!
Helgen har gått såå fort, swiisch! Idag har jag bara hockeymatch och pluggning på schemat, skönt :)
Håller tummarna för mina kompisar Ida & Emma som är i gve idag och ställer ut! Håller självklart tummarna för alla dom andra idag :)
Goddag! Idag blir det att mysa och äta gott hela dagen bara sambon vaknar :) Vi har varit tillsammans i 4 år imorgon men eftersom jag hamnade på kvällsskifte så är vi tvugna att fira idag istället.
God eftermiddag! Idag har vi varit på BHK Malmens inofficiella hundutställning. Jag ställde Aska, som tyvärr bara fick en tvåa på grund av tanden. Hon sa att annars hade han fått en etta och att hon tyckte att han var helt underbar annars. Så det var ju synd.
En kompis ställde min lilla Enya och hon fick en etta och HP. Fick gå upp i ringen igen och åkta då ut. Hon är ju lite feg av sig och när hon då blev inklämd mellan hundar så blev hon orolig och började härja i kopplet. Hon gick längst fram först, men sen sprang en annan hund in i henne bakifrån. Då blev hon ju skraj och då blev hon omsprungen av två hundar. Sen nästan tvärstannade dom framför henne och då blev hon som inklämd mellan hundarna.. Men annars har det gåt helt underbart bra för min lilla piga! =)
#2 Och jag kan skvallra om att det gick bra för Nemo också. ;) Vad fin han har blivit!

#4 Vad skoj för dig SarklingTindra! Jag tyckte att det var bra betyg ni fick!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

#4 Grattis till sötnosen! Enya Hihi hörde de, har varit uppdaterad heela dagen ;) Länktar tills jag får en :)
God kväll allesammans!
Nu har vi en snöstorm här. Inget vidare roligt att vara på promenad med hundarna. Hoppas vädret är bättre imorgon och att man inte är insöad