God morgon 24.11.2008
Idag är det en speciell dag för oss, är nämligen exakt 4 år sedan jag fick frågan "Är det officiell nu?". Även 2½ år sedan vi förlovade oss 
Tyvärr ska jag spendera eftermiddagen/kvällen å praktik, förhoppningsvis hinner vi med mys ikväll innan jag stupar i säng.
Ha en bra dag allihopa!
God dag.
#0 Grattis till era 4 år tillsammans, Niini. =)
Idag har jag klivit upp klockan 7 och ätit frukost, duschat, rastat hundarna, blivit av med bilen och sen har jag städat städat och städat. Usch vad stökigt det var här hemma. Har haft gäster hela fredagen och lördagen och igår var det ju hundutställning och uppfödarutbildning så det blev städat först idag. =P Måste dock fixa tassarna på Tindra samt borsta henne (hon har börjat fälla) innan jag dammsuger, annars så måste jag ju bara dammsuga om igen sen.
Askas matte har varit hit med en fin blomma och ett grattiskort till mig också. Jag fyller ju 20 år idag. =) Så nu är man systemetmyndig också. ;)
Ha en bra dag alla!
Goddagens därute i stormen!
Här har det blåst och snöat sedan igår kväll.
Jag har varit i Linköping hela helgen med min familj och bott på hotell och haft det jättebra 
Lägger med en fin bild från Gammelstan i Linköping. Där var dte jättemysigt att gå runt och titta.
# 0 GRATTIS till 4 års dagen!!
# 1 GRATTIS PÅ 20-års DAGEN!!
Ha en bra dag!

#0 Så romantiskt! Grattis!
#1 Hoppas det gick bra för Enya och jag skriver grattis igen!
#2 Vad kul! :)
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Missade detta då jag ej kunde vara in på sajten som jag ville.
Så jag säger ett stort grattis i efterskott.!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#1-4 Tack :)
#3 Enya fick etta med HP. =) Så jag är jättenöjd! Helst med tanke på att hon är för stor. Domaren sa att hon tyckte att hon var så fin och trevlig annars så hon fick HP iallafall.
#6 Grattis :)
#7 Tack! =)
# 6 Grattis!