Nu är det morgon igen. (26nov)
Oj, vad dagarna går snabbt. Om ca. tre veckor är det redan jullov! Längtar! 
Hoppas att ni är pigga och glada idag. Spring ut och rulla er i snön (om ni har någon) med hunden. Tror till 100% att det är uppskattat.
Ha det jättebra denna vinterdag!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
God förmiddag. Visst går dagar och tid fort. Snöar ute igen.
Sköt om er
Goddag, ska börja bege mig till praktiken så småningom. Och fundera över förslaget jag fått 
Goddagens alla!Här har vi snö, men inte tillräckligt så man kan rulla i den..
# 0 Härlig bild på den vita fina vovven 
Önskar er alla en fortsatt bra onsdag.
God dag allesammans!
Här kommer det snöblandat regn. Tycker inte det är något vidare. Först blir det blött och äckligt sen blir det halt oxå. Suck, detta väder.
Nu ska jag halka iväg ut med hundarna.
Ha en bra dag alla!
Det har hänt något sorgligt hemma hos oss. Min systers katt, en Cornish Rex, som vi tog hand om när min syster började arbeta i USA (hon tyckte katten var alldeles för gammal för en sådan resa) dog i natt ungefär 14 år gammal. Hon hade börjat äta lite mindre de senaste veckorna och sov mycket. I morse så vaknade hon aldrig. Hon hade gått bort i sömnen. Min dotter är helt otröstlig. Hon och den katten hade alltid varit så goda vänner. Nu när vi hade hand om den så var det min dotter som den jämt var hos och hon fick göra precis vad som helst med den - och det var sovande hos henne katten dog.
Så här är det inte den bästa av dagar.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

#5 Nä men oj! Jag beklagar verkligen! Det var gulligt att kisen valde att somna in bredvid sin kompis i alla fall.
Hoppas allt ordnar sig för er! Ingen lever ju för alltid, men det är alltid tråkigt när det händer.
Kramar till hela eran familj!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
# 5 Mina tankar finns hos er. Är aldrig kul när en familjemedlem försvinner från livet. 
#5 Beklagar