God morgon sista november 2008
Såg nyss på jurytråden för december och oj vilken julstämning *drömmer*
Snart blir det julmarknad, sen tentläsning och städning.

#0 Låter bra det Niini!
medde, du tror inte det går att julpynta här på iFokus också kanske? En liten julgranskula någonstans. :)
Här så är det bara juligt inomhus. Ute så snöar det men så fort de stöter i gräset så vips "BORTA"
Kan väl tillägga att det inte är speciellt roligt att gå ut med hundarna heller. För att lätta upp stämningen får man väl titta in på jurytråden och drömma sig bort som Niini.
Ha en bra dag ifokusar!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
God morgon. Själv ska jag ut och jobba idag.
Sköt om er
God morgon på er alla.
Här är det så grått och trist ute! Ingen sol ingen snö….
Ang julpynt så går det nog inte att pynta sajten, men vi kan ju göra lite extra julpynt på månadens sheltie som den ligger överst på löpet. Kan det vara något?
Hoppas ni alla får en fin dag.
Hoppas att kunna ha månadens sheltie klar under dagen.Så vi kan lägga ut den inom kort. Sedan kommer röstningen ut för årets sheltie, då är det ni medlemmar som röstar.
I kväll ska jag se på NASA Tv och på rymdfärjan Endeavour landa, detta kommer att ske kl 19,18, Ett måste för mig att titta på. Så mäktigt vill jag lova er. Vill ni ha länk till NASA Tv så ropa till och jag fixar det åt er om ni vill se.
Ha en fin dag nu alla
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#3 Lägg ut en länk bara Medde, är säker på att det är fler än sambon som vill se ;)
Goddagens!
Här är grått och trist ute. Ingen snö kvar och det regnar..Har ingen lust att gå på någon julskyltning heller, det har jag tröttnat på för länge sen. Men ibland så offrar man sig för sonen om han vill gå, men det är inte heller så ofta. Men vi har i a f julpyntat lite hemma här idag.
Jag vill också tacka för äran att fått uppdraget att vara med i juryn på bildtävlingen månadens Sheltie! Ska bli jättespännande.
Önskar er alla en fortsatt bra söndag