Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 624 ggr
nera
0

Godmorgon Torsdag 4 Dec.

Hej hopp alla därute. Idag har vi full vinter ute kan jag säga här i södra Dalarna. Jag ska snart klä på mig och gå ut på en promenad i snön. Fast det är grått och trist ute synd nog.

Önskar er alla en fortsatt bra torsdag Glad

mojsans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla,

Härligt vitt ute, blir kort på alla ute i snön i dag, svårt bara för jag har tre tikar i löp, och det är så kärvänliga mot varandra, åker och parar Candy under Luciahelgen, ett kort från förra gången det snöade här.

Ha en bra dag,

BrightGloria
0

#1 Var det inte Candy som precis har fått valpar? Har för mig det i alla fall. :) Usch, det var svårt att komma till skolan idag. Cyklen kanade åt alla håll i slasken och snön. Det gick väl bra ändå. Orkar verkligen inte börja gå sedan, då kommer jag ju aldrig komma hem efter skolan. *suck*

Ha en bra dag!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

nera
0

#1 och # 2 Ojjj ojj, jag bara smälter här av era härliga bilder på era hundar Skrattande Jättehärliga bilder.

medde
0

God dag

Tittar in en snabbis bara för att säga ett hej. Kommer in senare under kvällen. Så jag hoppas ni alla får en toppen fin dag. Samt att vi ses på våran fina mötesplats på iFokus. Sheltie sajten.

Mojsan! Bilden är helt underbar!

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

mojsans
0

Hej igen!

#2 jo det var Candy som fick valpar, men jag ska para henne nu sen har jag uppehåll i 1½ år så hon får vila sig ordentligt. det är helt okey att göra så. och jag vill vara ledig i sommar från valpar.

Ett kort på Candy och det är Lucky som står bakom henne på stenen.

Tack nera  och medde.

BrightGloria
0

#5 Okej. :) Bara undrade. Hoppas denna valpkullen blir lika underbar!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida