Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettutställning
Läst 8387 ggr
medde
0

Hund 2008

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu i december är det dags för Hund 2008! Som hålls som alltid på Älvjsö mässan i Stockholm . .

Nu är det snart dags för Stockholm och Hund 2008. Vilka ska ställa ut eller kanske tävla där i agility eller kanske junior handling? Är det någon här inne från som har planer att ta sig dit för tävlng eller att titta?

Anmälnings tiden utgår den 3 november. Länk till SKK

Dessa grupper kommer att vara respektive dag.

Lördag 6 december: Grupp: 2,4,5,6,7 och 10
Söndag 7 december: Grupp: 1,3,8 och 9
Söndag 7 december: Agility
Lördagen 6 december: Juniorhandling - SM Final

Foto: Hazel

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Niini
0

Hmm.. nästan så jag skulle vara liite frestad, men tror nog vi tar utställningsdebuten här i Vasa i april :)

Ressu
0

Har tyvärr ingen hund att ställa ut ännu, men om allt går bra så kanske nästa år Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

Viii bara säga sticka in med en sak.

Jag har inte blivit totalt tokig då det gäller att skriva artiklar. Men det ligger en bugg i detta, Har rättat och lagt in ingressen till artikeln, men det finns skrivet i tråden hoppas in på ingressen. Så därför ser ingressen så fullmatat ut.

Inte mitt fel alltså!

Jojsan
0

Jag skulle vilja fara dit och titta helt klart.. men det kommer nog inte bli av. För långt bort…

Ronja06
0

Jag har haft funderingar att anmäla till Shu:s inofficiella agilitytävlingar som ska vara på HUND2008. Men jag tror inte det blir av. Eftersom jag har en rätt så lång resväg, och samtidigt så har jag nog annat för mig. -Då är det trotts allt juletider.

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Jag ch tösa min kommer att åka dit och titta, kanske även passa på ha lite shopping samtidigt.

[Malin3033]
0

#6 ska nog dit och bara titta jag med. Och lyckligtvis får man ju se både grupp 1 och agiltiyn på söndagen. :)

medde
0

#6 Kan vi inte ses under helgen på mässan, vore så kul tycker jag, för nu har jag ju letet på både centralen och GlobenFlört

[Malin3033]
0

#8 absolut! jag letade ju även efter dig här i strängnäs när ni hämtade Mickey!

medde
0

Det stämmer, jag tutade många gånger och skrek MALIN!!! Då jag åkte över den lilla bron.

Men det vore jättekul om vi kunde säga hej till varandra där.

medde
0

Nu är vi snart där. Vilka ska dit?

Jessixa
0

Vi ska dit med vår blue merle-kille. Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag anmälde oss, haha! Men, men det blir väl en rolig erfarenhet :)

Jessica och Pepsi

medde
0

Jättekul Jag kommer att komma dit och titta, bor så nära och detta vill man ju inte missa.

BrightGloria
0

SOm vanligt bor man i fel ände av sverige och hade SÅ gärna velat åka dit. Hade varit superkul! Det får väl vänta tills jag har en hund att tävla med kanske.
 En dag….

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

[Malin3033]
0

Ingen som vet hur man tar sig från Centralen till älvsjömässan?  tänkte åka dit på söndagen och kolla på lydnad, agility samt utställning, då sheltiesarna ställer på söndagen, det var hela 81st anmälda. :) Lancashire heelern befinner sig även i någon av ringarna den dagen. :) Men min mor ska jobba den dagen så jag tänkte ta med min kompis, och på centralen hittar man ju. Men sen då? Någon som vet? :)

Jessixa
0

#15 Hej! Från centralen går det pendeltåg till älvsjö - hållplatsen heter passande nog Älvsjö och mässan ligger precis bredvid. Jättelätt att hitta :) Vi ska ställa ut vår lilla tjockis :) Sheltiesarna börjar redan kl 9.

medde
0

#15 Jag kan hämta dig och kompisen på centralen om du vill! Dvs om du törs……Jag och tösa ska dit, så inga problem

[Malin3033]
0

#17 Tack så mycket för erbjudandet!! Men vi hoppar av vid flemmingsberg, blir lättare då. :) min pappa pendlar till stockholm varje dag och jag har besökt det flera ggr nu den senaste tiden. Har fixat biljetter nu. Men vi ses väl där? :) Synd att inte besökshundar får följa med. Så PM:et jag skickade till dig gäller inte längre. Men du kan fortfarande kontakta mig via det numret så kan vi ses där. :)

medde
0

#18 Ok då kommer jag och slå en signal under söndagen. Vore så kul att få säga hej in real life