Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 692 ggr
Niini
0

God morgon 5.12.2008

God morgon alla :) Idag ska jag njuta av min lediga dag, började bra med 12h sömn ;) Resten av dagen ska jag göra absolut ingenting. för sen väntar jobb lö-to…

Ha en bra dag!

medde
0

God dag på er alla goa rara här.

Hoppas eran dag blir verkligen en fin dag med massor av värme!

Vi se härinne hoppas jag under Dag/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår hade jag möte med SHU's gänget. Vi var 6pers och 4 hundar i våran trea. X) Men det gick bra. Vi kom fram till att ska ha en freestyle föreställning fjärde advent på torget här i Sunne. !! Hjälp!!
Så igår började vi lyssna på massa jullåtar att dansa till och vad vi skulle göra under låtens gång, så idag så ska jag och Futurity lära hundarna konsterna som behövs och repetera det de redan kan.

Önska oss lycka till! Flört

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Niini
0

#2 Låter kul, lycka till!

Vildfagre
0

Hejsan  alla sheltiägare. Första gången jag är här. Konstigt eftersom jag haft tre sheltisat under många år. Tyvärr dog vår sista tik  13 år för några veckor sedan och vi har varit lamslagna av sorg. Nu är det i alla fall bestämt att en liten kille trefärgad kommer hem till oss nästa vecka. Längtar, längtar! Mycket trevligt att läsa på detta forum och mej kommer ni att få se här oftare,  I vår familj lever också en flock skogisar som ni kan se på min hemsida. Krama om era härliga vovvar och ha en skön helg. Hälsningar Laila.

Niini
0

#4 Välkommen hit Laila :)

BrightGloria
0

#4 Vad kul med en ny sheltiegalen person! Välkommen! Hoppas att du kommer trivas! Ser fram emot bilder på din nya voffsing och jag beklagar bortgången av eran tik. Hon har det säkert bra nu också.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

[Malin3033]
0

#4 Välkommen till våran lilla familj på sheltie.ifokus!

God kväll allesammans! Idag har min morfar namnsdag. :) Så har slängt iväg ett sms till honom och det tog inte lång tid innan jag fick svar, han är väldigt  - som mina klasskompisar säger, modern. Det är ju han som fått mig så fotointresserad :D

Ikväll blir det Tacos, bastu och Idol. :)

nera
0

Godkväller!

Här snöar det dasslock ute. Flingorna som kommer ner är jättestora. Hoppas vintern har kommit på riktigt nu. Här har vi just roat oss med att  tittat på "På Spåret". Önskar er alla en fortsatt bra fredagskväll, och ha en trevlig helg också Glad

Ronja06
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tassar in en snabbis och ser hur ni har det här inne. Lika trevlig stämning som vanligt. Nu är det snart lov. *härligt* Då kanske man äntligen kan få lite lugn och ro.

Denna dag har jag tillbringat mest på skolan. Men har även pysslat och gjort en ny layout till min hemsida. www.hundliv.webb.se .

Nu var det även ett tag sedan jag skrev här inne. Men det har igenligen inte hänt så mycket. Ronja och jag gjorde lydnadsdebut med 167,5 poäng. -otroligt nöjd. :) Sedan har det varit mycket träning. Viggo har stannat av i växandet, och har gått och blivit riktigt fluffig och fin.

Passar på även och frågar… Någon mer än jag som ska till My Dog nu i början av Januari?

God natt gott folk!

Mvh Emelie Förlägen

Soffe
0

#9 Jättefin hemsida! Fina vovvar oxå klart :-)

nera
0

#9 Kan bara instämma med föregående talare. Kanonfin hemsida och vovsingar du har! Skrattande

medde
0

Välkommen in hit Laila!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

VickiochTova
0

#9 Stort grattis till första priset i debuten, va duktiga ni är!!!