God förmiddag 7 december
Hejsan alla SiFare =)
Idag bär det av till Vasa för att börja julshoppa lite. Hur ligger ni till med julklapparna? Här lider jag av idetorka
. Men kanske det löser sej när man går i affärerna?
Hoppas ni har en superbra dag alla!
God dag!
Ska snart iväg till klubben och träna både lydnad och agility med Ronja. Förhoppningsvis kommer jag att tillbringa hela dagen där, fram tills det blir mörkt. :) Så jag ska ta med även lunch och fika. Vädret verkar bli hyfsat bra, och jag kan se att solen försöker att komma fram från och till.
#0: Så roligt att julshoppa! Jag har personligen inte hunnit köpa så många julklappar.
Har däremot kollat vad jag ska köpa till alla. För mig brukar det bli "aha, den blir bra" då jag besöker en affär. Vanligtvis planerar jag inte så mycket innan, men det har jag gjort iår.
Ha en bra dag!
Mvh Emelie 
Här regnar det och det innebär att vi sitter tre stycken och slåss om datorn medan den fjärde sitter och tittar på barnfilm i videon.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Har precis varit ute på en hääärlig vinterpromenad. Så nu är vi alla tre alldeles utmattade och vovvarna ligger och sover.
Jag har köpt alla julklappar som jag ska, förutom till mamma. Hm…vad ska jag köpa till henne?
Hoppas ni får en bra dag!!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Alla julklappar inhandlade för ca 1½ vecka sen. Så otroligt skönt! Nu fattas bara julpyntandet ich -städandet.. Men det får bli fre-sö när jag är ledig!
Nu har jag varit på mässan Älvsjö, och tittat på hundar imassor. Men det roligaste var att jag äntligen fick träffa Malin3033 in real life!!!! Så himla kul att få träffa denna tjej. min dotter vart så impad av henne.:Mamma vad söt hon var!!!! Blir jag lika söt då jag blir så där stor??
Sen har vi shoppat både till tösen och förståss Mickey! Halsband koppel. samt en del nya skär till han då vi håler killen nerklippt. Huja vad pengar det går där inne. Tur att det inte är för ofta!
Ha nu en fin kväll alla
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥