Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 718 ggr
medde
0

God morgon 9 dec

Nu är det enbart 15 dagr kvar till  jul. Jag som inte kommit ens halvvägs in in mitt julstök känner nu paniken komma allt närmare!!! Hur är det för er?

Sthlm är i dag åter igen en grå trist dag, ingen sol  alls. Den finns nog där men har gömt sig väl däruppe!

Nu är det väl inte långt kvar till jul lov för er som har det, min tös börjar lovet den 19 dec.

Ha nu en riktigt fin och bra dag.

Hoppas vi ses här på våran lilla mötetesplats på iFokus under dag/kvällen

Må bra all//Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Vildfagre
0

Hej allihop!

I Närke är det grått och trist. Jag vaknade tidigt, förväntansfull för i dag skulle vi få hämta vår lille kille. Tyvärr ringde uppfödaren nyss och berättade att hon var sjuk så nu är jag inte så glad längre. Självklart inte hennes fel men ni vet hur man längtar. Hoppas på morgondagen. Ska klippa klor på katterna i dag och skura kattlådor i stället. Inte lika kul men den som väntar på något gott……..

Julen är något jag älskar och i går var jag och mitt 15-åriga barnbarn och köpte klappar. Kul så länge han vill åka med mormor. Låt inte stressen ta ifrån er julglädjen allt kommer att bli toppen.

Carpe diem.

Laila.

,

Ressu
0

God dag alla!

Nu hemkommen från frissan =). Kul med lite nytt inför julen =).

Vädret är lika trist som vanligt. Ingen snö kvar heller.

Julshopping och julstök har man ännu på hälft.

Hoppas ni har en bra dag!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

nera
0

Goddagens!

Här har vi snö men det är så grått och trist ..

Sonen ligger i feber och är snuvig och krasslig.

Önskar er alla en fortsatt fin tisdag.

Gittan
0

God dag. Här är det grått och  tråkigt. Typiskt väder som är innan snön kommer.

Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Niini
0

Goddag! Ikväll blir det styrelsebytarkväll, d.v.s nya och gamla styrelsen i skolan träffas och äter/dricker gott och lär känna varann :)

#0 mitt julstök går riktigt bra, klappran är klara sen nån vecka tillbaka och städa hinner man nog klämma in nånstans ;)

Jojsan
0

Här har vi mycket snö, har varit mycket snö ett tag nu, hoppas bara det inte smälter bort, men det tror jag inte. Det är rätt så kallt nuförtiden på dagarna. -20 grader var det i söndags..

Bara ca 2 veckor kvar till jullovet, känns skönt :) Men tyvärr ska jag hinna med att plugga till 5 prov under den tiden också… Jag har några julklappar redan fixade, resten ska fixas på fredag. Hoppas bara jag kan hitta något till alla :)

EvaG
0

I dag blev jag drabbad av stress, men inte julstress utan av två timmars försovningsstress.
Hoppas ni alla får en bra kväll.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Kjelle
0

God kväll. Svart ute. Varmt inne. Ha det bra.