God morgon 10/12-08
God morgon. Onsdagmorgon kan man kalla för en neutral morgon mitt i vardagsveckan. Tänk snart kommer en vecka där onsdagen är vardagsveckans måndag! Det är mörkt ute även denna morgon. Tänk att det var fördelen med gårdagens försovning - då var det ljusare ute. Hoppas ni får en bra dag allesammans.
God förmiddag alla!
Nu har vi ett tunt, tunt lager med snö på marken. Får se hur länge det hålls kvar
. Idag ska hundarna och jag ta en riktig mysdag. Bara vara hemma med dom hela dagen och pyssla om dom.
Hoppas ni alla har en bra dag!

Sovmorgon! Börjar inte förrän 12:30! Då ska vi ha engelska, matte och sedan är det bara att sticka hem igen. Slappt….
Hundarna får vänta på att få gå en långpromenad tills jag kommer hem igen, även om det är mörkt då. Guuud, vad jag längtar till jullovet och det är denna plus en till vecka tills den kommer!
*suuuuuckar* 
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Hej hopp alla!
Här snöar det och är dimmigt.
Sonen börjar piggna till, har ingen feber längre.
Önskar er alla en fortsatt bra onsdag. 
Go dag
Nu ska jag iväg och fixa lucia linne med mera innför lucian i skolan för tösen. Dagen i sthlm är grå och trist.
Hoppas vi ses under kvällen
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Här är det mulet och nyss kom en förkyld son hem från skolan. Ha en bra eftermiddag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Go eftermiddag på er allihop!
Imorse ville jag verkligen inte gå upp när terometern visade -29… *brr* Men de var bra upp och hoppa, men som tur var hade vi bara bandyturnering hela dagen :)
Annars är allt bra, dock mycket i skolan nu den sista tiden och mitt första betyg läggs. Spännande!
Vill även gratta min lilla 3-männing som fyller 2 år idag! Grattis Vira :)
God eftermiddag!
#6 Usch, jag som tyckte att vi hade kallt som hade -26. =P
Gick en 3-timmars promenad med hundarna tidigare idag och dom fick världens köldkramper så nu har jag gått emot mina egna principer och beställt varsitt fodrat täcke åt dom. Tindra har ju fällt bort nästan all päls så för första gången någonsin så får hon köldkramper. Dom har till och med lagt sig ned på promenaderna för att dom har fått köldkramper i alla fyra ben samtidigt. Stackers stackers. =P
Nu ska jag till förrådet och hämta mat åt hundarna (har deras egen lilla matfrys med färskfoder där)
Ha en fortsatt bra dag!
God kväll! Praktik hela morgonen och tentläsning hela dagen/kvällen, nu i säng så man orkar den sjätte dagen 7-15… Sen tre efterlängtade och behövliga lediga dagar.. benen är gelé