Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettbilder-och-lekar
Läst 1082 ggr
Ellenfyrkant
0

Låtlistan

Vilket låt lyssnar du på just NU, och vad tycker du om ovanstående låt ? Har du aldrig hört den får du gärna 'Youtuba' :)
Det finns inte något syfte ed tråden, men om inte annat får ni kanske 'lära er' vad olika meddlemmar har för musiksmak ;) ?

Vill påminna om att personangrepp är mot sidans regler, därför ska inte personer kritiseras utan endast låten ev. musikstilen i helhet.

Mvh Ellenfyrkant

Ellenfyrkant
0

Just nu lyssnar jag på 'Oops vi gör det igen' av Sommarpojkarna feat. Rockmaria

Mvh Ellenfyrkant

Niini
0

Jag lyssnar väl just nu mest på Pink - So What (dels för att jag har den som ringsignal också Flört)

Futurity
0

Just precis när jag börjar läsa detta inlägget så satte mamma på radion så nu lyssnar jag på "This is the life - Amy Macdonald".

Starfall
0

Just nu lyssnar jag på Mayday Parade - Miserable at best. Otroligt bra låt =)

Ovanståendes låt tycker jag är jättebra, lyssnar ofta på den. Tycker verkligen om den :)

medde
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vet inte vad det är Starfall lyssnar på. Men ska söka upp den för att lyssna.

Det jag lyssnar på nu är väldigt "gamalt för er tror jag, men har gillat denna grupp i många år, samt deras texter säger väldgt mycket.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
0

Ursäkte mig nu, men jag måste visa även detta klipp, titta och framför allt lyssna på vad dom sjunger om.

nera
0

# 5 Midnight oil varlänge sedan. De är helt Ok enligt min smak också.

De andra låtarna som nämns häri har jag ingen aning om heller.

Jag lyssnade senast på denna tuben:

musik 

Cool Älskar denna låt!

medde
0

Jag gissar att det är Pink Floyd utan att behöva klicka mig in på länken. Stämmer?

[Malin3033]
0

För mig blir det mycket Stevie Wonder och Elvis Presley, inga speciella låtar sådär, men As (stevie Wonder) tycker jag väldigt mycket om. Lyssnar även mycket på Jon Mclaughlin, låtarna Throwing a Line och Conversations är favoriter där.

Men att lyssna på flashdance när man städar gör att man får en extra kick!

Skulle kunna skriva upp hur mycket som helst, men en annan favorit är Brolle, och jag tänkte ta mig i kragen och se på Boody Holly som börjar i vår. :)

medde
0

#9 Brolle, det är någon min tös gilllar.

nera
0

# 8 Stämmer Glad

Ellenfyrkant
0

*hihi* Känns som tråden snasbbt blir till en 'diskutera kändisartråd', så jag gör väl ett nytt försök xD Glöm inte att ni gärna får säga vad ni tkr om låten ovan. Just nu lyssnar jag på Tears in heaven - Eric Clapton

Mvh Ellenfyrkant

nera
0

# 12 Den är inte helt fel. Glad

medde
0

#12 Mycket sorlig låt,  den skrev efter hans son dött i en tragisk olycka hemma,

nera
0

# 14 Jovisst är det så, men samtidigt så ger den en hel del andra minnen också, som tyvärr också är lite sorgliga men dock helt enorma.

Starfall
0

Nu lyssnar jag på Blessed be the name, en otroligt bra låt. Jag och en kompis ska sjunga den i en kyrka nästa fredag, så denna låten är väldigt speciell för mig. Lyssna, och njut =)

Niini
0

Nu lyssnar jag sönder Britney!

Helt sjukt härligt sound, röst och t.o.m. texten även om den inte alls stämmer in på min livssituation.

Ellenfyrkant
0

Specifik låt får gärna nämnas.
SJälv är jag inget Britney-fan.

Jag lyssnar just nu på Fields of gold - Eva cassidy

Mvh Ellenfyrkant

Jennifer89
0

Just nu lyssnar jag på Lady Gaga - poker face Glad

medde
0

#18 Eva Cassidy var verkligen en duktig tjej, har några av henne cd

Starfall
0

Har ingen aning om vad det är för en låt Jennifer89 lyssnar på men den e säkert bra;)

Just nu lyssnar jag på Schnuffel - Im meine Hertze
Jättesöt kanin, jättesöt låt…

nera
0

Eva Cassidy hade jag aldrig hört talas om, men jag gick in på tuben och lyssnade. Hon var ju bra, skön musik! Så tack hörni för tipset. Glad

SparklingTindra
0

Haha har aldrig hört talas om Schnuffel så jag kan inte riktigt uttala mig om vad jag tycker om det. =P

Just nu lyssnar jag på min mobil för det ringer hela tiden. Jag har filmen Ensam hemma's soundtrack "Somewhere in my memory" som ringsignal. Skrattande Det är ju så mysigt plingplongande i början på filmen så man blir glad när det ringer.

Starfall
0

#23 hehe! Schnuffel finns även på svenska, du vet den kaninen Kramis som är så populär med låten "kramsången";) "Ich hab dich lieb" finns även på svenska, då heter den "Jag är så kär". Så! Nu kanske du vet vad jag tjattrar om? :P

Har inte hört talas om den låten SparklingTindra lyssnar på, det kanske jag har om jag väl hör vilken den är men känner inte till den till titeln.

Det jag lyssnar på nu är en relaxation-music som heter "On The Crest Of A Wave", skivan den är med på heter Songs of the sea. Fina låtar:)