Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 792 ggr
medde
0

God morgon 17 dec

God morgon på er alla snälla människor.

Hoppas ni vaknat till en ny underbar dag. Långt i från all julstress om råder både i trafik och i handeln.

EvaG och LeffeD jag hoppas ni har kryat på er riktigt bra!

Nu ska jag ta mig ner till garaget och tvätta bilen invändigt, den blir lite smutsig då man har en hund som hoppar in i baksätet med "skorna" på!

Ha en riktigt fin dag alla! Hoppas vi ses här på våran trevliga mötetplats på iFokus sheltie Under dag/kvällen.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

God dag alla!

Här håller snön på att smälta bort igen Rynkar på näsan. Så snart är det lerigt och bedrövligt igen.

Imorgon bär det av till Seinäjoki med hundarna för att hälsa på min mor och Neitis uppfödare. Ska ladda kameran ikväll så kanske man får några nya bilder av morsans hundar Skrattande

Hoppas ni har en bra dag alla =)

ps. medde vill du tvätta min bil oxå? Oskyldig

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Niini
0

God morgon, ska snart på praktik och springa benen av min ännu en dag. Snart välförtjänt jullov! *längtar*

medde
0

#1 Tyvärr Ressu känner inte alls för att hjälpa dig med detFlört Men om du vill kan du ta över och tvätta min, då det bara är 1 hund som smutsat ner, du har ju 3 så min måste ju vara hur lätt osm helst.

#2 Hoppas din dag blir bra ändå!

Ressu
0

#3 Njae, jag tror nog jag avstår från att tvätta nån bil alls Skrattande. Som tur är så har jag underlag baktill i bilen som bara är att ta ut och damma av. Hur lätt som helst Skrattande. Men utsidan av min bil borde verkligen börja tvättas, den är inte svart mera utan mera sådär gråbrun  Obestämd

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

nera
0

Goddagens i slasket!

Här är det också töväder på g, så det känns inget kul. Hoppas så på en vit jul. Har varit ute på en promenad på morgonen.

Lycka till med biltvätten medde.

Ha en fortsatt bra dag alla.

BrightGloria
0

Gooood dag!
Klockan 8.10 så gjorde jag ett historiaprov i skolan och sedan var det bara att åka hem igen då detta var en resursdag och jag har inget mer att jobba med så jag fick åka hem. Tjoho.
Gick ~2 timmar med hundarna och har nu ätit mat. Nu ska jag ägna dagen åt mitt lite grann. När Futurity slutar skolan måste vi träna hundarna. På söndagen blir det föreställning. Oo, så pirrigt.

Ha det bra!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

Nu är min bil så ren och fin ine, allt avtvättat, och även Mickey alla filtar. Så det luktar riktigt gott i bilen. Nu är det bara det värsta kvar. UTSIDAN!!!

nera
0

# 7 Det finns ju biltvätt, men det kanske du inte tycker om? Min gubbe är helt emot dessa..Han vill gärna skrubba för hand så inte lacken skavs sönder av desa rullar i biltvättarna…Obestämd

medde
0

Precis så tänker jag med. Heja din "gubbe" nera!

Ring mig nera!

nera
0

OK! Glad Har just skickat dig PM om dé

medde
0

Jag med!

Futurity
0

#11 inte jag!Skrikandes

#6 Precis!Det är något konstigt med den där senen varje gång vi har varit där och tränat så har vi gjort skitstora förändringar! Men nu så ska vi ju inte träna på scenen först på söndag och då är det försent att ändra!

Ha´re bra!