God förmiddag 19 december
God dag alla!
Idag såg jag att all snö har smält bort lagom till julen… Nu är det inte många dagar kvar före jul. Hundarna ska antagligen i helgen julbadas och så måste man stressa in och handla det sista inför julen.
De flesta här har väl fått jullov nu? Hoppas ni har en riktigt skönt lov! Er andra önskar jag en bra dag och en härlig helg 
God dag!
Idag har jag klivit upp klockan 7.30 för att käka frukost och duscha och sedan börja baka bröd. Men det tog sån tid att förbereda (städa köket kliniskt rent, sätta underlägg, tidningar och bakdukar på bordet o.s.v.) att degen just nu är på jäsning. Så direkt när bröden är bakade så måste vovvarna på långprommis innan jag fortsätter. Jag ska nämligen baka bröd helahela långa dagen. =P
På söndag ska jag på julmarknad i kåkstan i malmberget med en kompis. ( en rekonstruktion av malmberget som det såg ut för ca 120 år sedan.)
Har alla hunnit handla färdigt sina julklappar än?
Ha en bra dag!
God dag. Vilken fantastisk vinterstämning förkylning och regn. Hoppas ni alla får en trevlig dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

På bara någon dag så är verkligen ALL snö borta. Blir så less på att julen aldrig kan få vara vit. Dumma växthuseffekten!
Idag fick jag äntligen mitt välförtjänade jullov! Så nu firar jag det med att vara onyttig. X)
Ha det bra hela dagen!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
God dag
Nu har jag återigen klipp mickey, för att han ska vara fin till julafton, nu är det bara den röda fluga som ska inhandlas till han. Sen är han klat för att invänta julen.
Tösen min har också börjat sitt lov i dag. Vilket hon tycker är så himla bra. För hon har tron att man kan vara upp hur länge som helst om kvällarna. Men det är bara vad hon tror. :-)
Nu ska vi ut och handla lite, fasar detta då jag ser ner till vårat centrum och hur fullt det är på parkeringen!
Hoppas ni alla får en fin dag och att vi ses härinne kanske under em/kvällen.
Kan även sticka in med att i Sthlm finns det inte en liten flinga snö, men därimot massa med regn som faller till och från.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Hejhej på er!
Nu har vi äntligen äntligen fått jullov! Så skönt :) Ikväll kommer mian tremänninger från Piteå hit, så de blir att träffa och umgås me dom lite, imorgon fyller även Viggo 2 år!